Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания
Благотворителната организация „Армия на спасението” затвърди популярността на загадъчната рокля, предизвикала бурен глобален дебат в социалните мрежи с въпроса какъв цвят е.
Южноафриканско подразделение на организацията използва облеклото в социална кампания против насилието над жени.
„Толкова ли е трудно да се види черното и синьото? Една на всеки шест жени е жертва на насилие”, се казва в съобщение на организацията в Туитър, в което е представена кампанията.
„Насилието не е избор на жените”, подчертават още от „Армия на спасението”.
А защо едни виждат прословутата рокля в бяло и златно, а други в черно и синьо, можете да си припомните тук
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.