Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Роклята, за която всички говорят, стана част от социална кампания

Благотворителната организация „Армия на спасението” затвърди популярността на загадъчната рокля, предизвикала бурен глобален дебат в социалните мрежи с въпроса какъв цвят е.

Южноафриканско подразделение на организацията използва облеклото в социална кампания против насилието над жени.

„Толкова ли е трудно да се види черното и синьото? Една на всеки шест жени е жертва на насилие”, се казва в съобщение на организацията в Туитър, в което е представена кампанията.

„Насилието не е избор на жените”, подчертават още от „Армия на спасението”.

А защо едни виждат прословутата рокля в бяло и златно, а други в черно и синьо, можете да си припомните тук

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Заплаха: Компании за изкуствен интелект са откраднали 130 000 сценарии във Великобритания
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
На днешната дата, 10 юни. Рождениците днес
Стратегии за водене на преговори, когато другата страна има предимство
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
ABC News отстрани водещ журналист заради критики към Тръмп и негов съветник
The Guardian: Кабул може да бъде първият град, който ще остане без вода до 2030 г.