„Гардиън“: Въпрос на гледна точка!
Днес виртуалната ни галерия от реклами ви предлага един доста стар, но „умен“, запомнящ се и смятан за класически рекламен телевизионен филм от първите дни на далечната 1986 г.
Половинминутният филм рекламира известния британски ежедневник „Гардиън“. Мотото му е „Въпрос на гледна точка!“.
„Режисьорът Пол Уайленд сочи рекламата за най-доброто, което някога е правил. И е лесно да се види защо“, коментира електронното издание за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.
Заснет в черно-бяло, без съпровод от специално музикално изпълнение, филмът винаги ще бъде помнен като въплъщение на репутацията на „Гардиън“ като отворен към различните гледни точки вестник. Кадрите са могъща демонстрация на опасността от предубежденията.
Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
ПР и събития | Advertorial |Проучване: Повечето жени в Германия не се чувстват в безопасност на обществени места
Свят |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Времето: Остава облачно, а на места и с валежи. Жълт код за силен вятър е в сила за 26 области
България |Цитат на деня
Цитат на деня |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |Управлението на онлайн бизнес е трудно, но тези 4 неща ще го улеснят
Маркетинг |На днешната дата, 28 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Луксозните марки засилват присъствието си в Китай, за да възстановят потреблението
Бизнес |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Свят |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.