„Гардиън“: Въпрос на гледна точка!


Днес виртуалната ни галерия от реклами ви предлага един доста стар, но „умен“, запомнящ се и смятан за класически рекламен телевизионен филм от първите дни на далечната 1986 г.

Половинминутният филм рекламира известния британски ежедневник „Гардиън“. Мотото му е „Въпрос на гледна точка!“.

„Режисьорът Пол Уайленд сочи рекламата за най-доброто, което някога е правил. И е лесно да се види защо“, коментира електронното издание за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.
Заснет в черно-бяло, без съпровод от специално музикално изпълнение, филмът винаги ще бъде помнен като въплъщение на репутацията на „Гардиън“ като отворен към различните гледни точки вестник. Кадрите са могъща демонстрация на опасността от предубежденията.

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram