„Предразсъдъци“ - новият рекламен експеримент на „Кока-Кола“
Необходими са само 7 секунди, за да си създадем предразсъдъци за някой въз основа на външния му вид.
Това посочва в рекламен експеримент, отразен във видео, подразделението на "Кока-Кола" в Близкия изток. Компанията представя интересен опит, в който среща на тъмно в стая шестима непознати мъже и ги моли да общуват. Шестимата разговарят приятелски и се смят, опознават се в известна степен, след което са пуснати светллините в помещението, където се намират. Изненадващо, единият е изцяло покрит с множество татуировки, включително на лицето. Вторият е арабин с традиционни дрехи за региона му, третият - в инвалидна количка...
"Етикетите са за продукти, не за хора", припомня "Кока-Кола".
Това е рекламата, която избрахме да ви покажем днес. Вижте.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.