„Предразсъдъци“ - новият рекламен експеримент на „Кока-Кола“


Необходими са само 7 секунди, за да си създадем предразсъдъци за някой въз основа на външния му вид.

Това посочва в рекламен експеримент, отразен във видео, подразделението на "Кока-Кола" в Близкия изток. Компанията представя интересен опит, в който среща на тъмно в стая шестима непознати мъже и ги моли да общуват. Шестимата разговарят приятелски и се смят, опознават се в известна степен, след което са пуснати светллините в помещението, където се намират. Изненадващо, единият е изцяло покрит с множество татуировки, включително на лицето. Вторият е арабин с традиционни дрехи за региона му, третият - в инвалидна количка... 

"Етикетите са за продукти, не за хора", припомня "Кока-Кола". 

Това е рекламата, която избрахме да ви покажем днес. Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Британският вътрешен министър Шабана Махмуд обяви радикални реформи в системата за убежище, вдъхновени от Дания
На днешната дата, 16 ноември. Имен ден празнува Матей
Финландският президент Стуб: Малко вероятно е да има примирие в Украйна преди пролетта
21-годишно проучване свързва пародонтозата и кариесите с повишен риск от инсулт
Защо „перфектно“ често е враг на „добро“?
Слънце и високи температури в края на уикенда
Освободеният във Венецуела френски гражданин Камило Кастро се завръща у дома
ДКСБТ отчита спад в цените на плодове, зеленчуци и основни храни у нас