Вотът в Лос Анджелис сложи край на изборите 2 в 1

Официално изборният ден е приключил в 6:00 часа тази сутрин, съобщиха от Министерството на външните работи (МВнР). Българските граждани имаха възможност да гласуват в общо 769 секции в 60 държави, последни упражниха правото си на глас българите в Лос Анджелис.
По информация на дипломатическите и консулските ни представителства всички избирателни секции по света вече успешно са приключили работа и са предали своите изборни книжа.
Най-голям брой от секциите бяха в Европа. В САЩ бяха разкрити 55 секции, а в Канада – 16. Сънародниците ни имаха възможност да гласуват от Западното крайбрежие на САЩ и Канада до Осака в Япония, Сингапур и Оукланд в Нова Зеландия, от Тромсьо на север в Норвегия, до Република Южна Африка.
Според МВнР вотът е преминал без трудности, а сънародниците са успели да упражнят правото си на глас.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Почина жената, заемала най-високия пост в историята на Мосад
Свят |Цените на петрола се повишиха на фона на ръст на вноса в Китай
Енергетика |Messenger увеличи размера на файловете, които могат да се споделят в приложението
Компании |Близо 358 хил. германски социалдемократи започват днес гласуването си за коалиционното споразумение за правителство
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Доналд Тръмп: Зеленски споделя вината за жертвите на войната
Свят |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Как се променят логата на големите компании с времето? (инфографика)
| Advertorial |Алжир гони френски дипломати за пръв път от 1962 г. насам
Свят |Цитат на деня
Цитат на деня |Какво наистина мислят вашите клиенти?
Маркетинг |На днешната дата, 15 април. Рождениците днес
На днешната дата |Китайски електромобил влезе в Книгата на рекордите на Гинес
Автомобили |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.