Скандали между водещи фигури в конкурса за красота „Мис Вселена“ провалят марката
Различните подходи на управленския екип към организирането на ежегодния международен конкурс за красота „Мис Вселена“ показват как индустрията, бореща се да остане актуална в ерата на дигитализацията и бизнес конкуренцията, се е озовала във война със себе си, съобщава Bloomberg. Експерти, интервюирани от агенцията, предупреждават, че настоящите разногласия ще се превърнат в истинско изпитание за марката.
От едната страна е Раул Роча Канту, мексикански бизнесмен и президент на Miss Universe Organization, която организира международния конкурс за красота. От другата е Нават Ицарагрисил, тайландски предприемач, собственик на франчайза и организатор на конкурса „Мис Вселена“ в Тайланд през 2025 г. Заедно те е трябвало да съживят един от най-старите конкурси за красота, но в действителност враждата им се е превърнала в сапунена опера, която заплашва да засенчи церемонията по коронацията на следващата Мис Вселена на 21 ноември, съобщава Bloomberg.
Нават Ицарагрисил има за цел да превърне конкурса в печелившо развлекателно събитие, разчитайки на реклама и инфлуенсъри. Както обяснява Bloomberg, подходът на Ицарагрисил изисква участничките да бъдат не само привлекателни, но и да стимулирт продажби. Раул Роча Канту, от своя страна, отхвърля този подход и иска „Мис Вселена“ да си остане „платформа за разширяване на правата и възможностите пред жените“.
Ситуацията се изостри, след като тайландски бизнесмен публично разкритикува мексиканската участничка Фатима Бош по време на подготвителни събития, защото не е присъствала на спонсорирана фотосесия. Скандалът, излъчен на живо в социалните мрежи на франчайза „Мис Вселена Тайланд“, доведе до това Ицарагрисил да се обади на охраната и дузина участнички напуснаха залата, съобщава агенцията.
Раул Роча Канту осъди поведението на тайландския си колега. „Като водещ, той има отговорност да помага и подкрепя участничките в „Мис Вселена“. Нават, трябва да спреш“, написа той. Самият Нават Ицарагрисил по-късно говори пред пресата и обясни, че е емоционално засегнат, отбелязвайки, че е платил 2 милиона долара за организирането на състезанието. „Трябва да признаем, че тази индустрия е в упадък. Тя трябва да се развива, за да е в крак със съвременния маркетинг и новите нужди на своята аудитория“, каза той.
Всеки подход е ефективен на регионално ниво, но никой от тях вероятно няма да спаси глобалната марка, казва базирания в Банкок маркетинг мениджър Танет Лаксанавилас. „Сблъсъкът на двама души с напълно различни възгледи е наистина безпрецедентен и се превърна в истинско изпитание за марката“, добавя той.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.