Twitter пробва нова рекламна услуга

Twitter пробва нова рекламна услуга

Микроблогът Twitter стартира бета-версия на нова рекламна услуга, която праща съобщения на почитателите на определена марка, разказва „Уол Стрийт Джърнъл”.

Новият канал е разработен специално за разпространяване на рекламите на определени брандове, дори и когато техните почитатели не са в мрежата.

На първо време рекламната услуга ще е достъпна само за няколко десетки, избрани рекламодатели сред които Microsoft, Starbucks и Sephora.

Twitter отвори територията си за реклама през април миналата година като първо бе пусната услугата, в която рекламните съобщения се появяваха при търсене на ключови думи в сайта. Плащането на този вид реклама е на същия принцип като в Google Ad Words: според броя кликвания върху съответното съобщение или банер.

След това Twitter пусна рекламни "трендове", които се появяват отстрани на страницата на всеки потребител, както и на началната страница на сайта. Цената на тази форма на реклама е 120 хил. долара на ден.

Според изследване на eMarketer тази година Twitter ще спечели от реклама 150 млн. долара, а догодина 250 млн. За сравнение, по данни от същото изследване тази година Facebook ще спечели от реклама 4 млрд. долара.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
Президентът на Унгария пристига на официално посещение у нас
Важни решения по пътя към успеха
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията