Twitter пробва нова рекламна услуга
Микроблогът Twitter стартира бета-версия на нова рекламна услуга, която праща съобщения на почитателите на определена марка, разказва „Уол Стрийт Джърнъл”.
Новият канал е разработен специално за разпространяване на рекламите на определени брандове, дори и когато техните почитатели не са в мрежата.
На първо време рекламната услуга ще е достъпна само за няколко десетки, избрани рекламодатели сред които Microsoft, Starbucks и Sephora.
Twitter отвори територията си за реклама през април миналата година като първо бе пусната услугата, в която рекламните съобщения се появяваха при търсене на ключови думи в сайта. Плащането на този вид реклама е на същия принцип като в Google Ad Words: според броя кликвания върху съответното съобщение или банер.
След това Twitter пусна рекламни "трендове", които се появяват отстрани на страницата на всеки потребител, както и на началната страница на сайта. Цената на тази форма на реклама е 120 хил. долара на ден.
Според изследване на eMarketer тази година Twitter ще спечели от реклама 150 млн. долара, а догодина 250 млн. За сравнение, по данни от същото изследване тази година Facebook ще спечели от реклама 4 млрд. долара.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.