В САЩ рекордни приходи от реклама в интернет
 
                      Приходите от реклама в интернет в САЩ през първото тримесечие на 2010 г. са с 7.5% по-големи отколкото преди година, съобщава BrandRepublic. Данните от изследване на Pricewaterhouse Coopers сочат, че американският маркетиг в мрежата е достигнал рекордния доход от 7.5 млн. долара до март тази година.
По думите на специалистите, съставили изследването, цифрите сочат че медийният пазар в интернет се възстановява от кризата и постепенно се стабилизира. Доверието в американските онлайн марки и ефективността на интерактивното рекламиране очевидно се повишават.
През миналия месец доклад на компанията Bellwether, смятана за британския маркетингов барометър, показа че бюджетите за дигитална реклама във Великобритания са се повишили значително и че онлайн медиите са най-бързо развиващият се вид медиа в страната.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Месечна прогноза: От -5 до +25 градуса през ноември
България |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
						Отвъд клика: Защо лоялността, а не цената, е новото бойно поле в онлайн търговията?
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.