Една от най-силните реклами тази година

Агенция DDB Ню Йорк е автор на тази въздействаща реклама за благотворителното дружество в Хаити “Water is Life”.

Видеото показва колко нищожни са оплакванията от живота на потребителите на Twitter, които пишат под хаштага #Firstworldproblems. В него обикновени хаитяни, които живеят в най-бедната държава в света, стоят сред колиби и бараки, изпочупени училищни автобуси и разрушени сгради. Те четат глупавите коментари на тази група в Twitter, чиито членове не са доволни от това, че пощенските им картички пристигат по-късно и че седалките на автомобилите им не се затоплят.

Рекламата е едновременно забавна и трогателна. Сочена е за една от най-силните кампании през 2012 г., потенциално най-добрата реклама през годината. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
Борба с ниската раждаемост: Китай въведе годишно плащане по 500 долара „майчински капитал“ на дете
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
Неочакваният печеливш от търговската сделка между САЩ и ЕС
Къде в Европа нетното богатство на хората се е увеличило най-много?