Интернет продажбите в Китай достигнаха ръст от 60%

Интернет продажбите в Китай достигнаха ръст от 60%

Интернет продажбите в Китай, който е най-големият онлайн пазар в света, са се покачили с 60% на годишна основа през първото полугодие на 2010 г. Това е факт след като все повече потребители и компании са започнали да пазаруват онлайн, посочват, китайските  медии.

Сделките в интернет възлизат на 331 милиарда долара в периода януари-юни, посочва вестник "Чайна дейли". Електронната търговия бележи ръст в Китай, след като все повече компании започнаха да създават онлайн магазини, за да ограничат разходите и да подобрят ефективността си. 20 700 уебсайта за електронна търговия са били регистрирани в Китай в края на юни. Очаква се тази цифра да достигне 23 000 до края на тази година.

Предвид разрастващото се влияние на интернет пазара, който в момента разполага с 420 милиона уебпотребители, американският гигант за спортни стоки "Адидас" обяви, че е отворил голям онлайн магазин в най-големия търговски сайт в Китай "Таобао".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ