Медиите на Мърдок в рекламна война с „Ню Йорк Таймс”

Медиите на Мърдок в рекламна война с „Ню Йорк Таймс”

Американският милиардер Рупърт Мърдок се опитва да отмъкне рекламодатели от „Ню Йорк Таймс” с дъмпингови оферти за реклама в собствения си вестник „Уол Стрийт Джърнал”. Мърдок предлага една рекламна страница на цена от 19 000 долара. Тарифата е революционно по-ниска от обичайните 80 – 90 000 долара за страница в останалите вестници, предаде „Ройтерс”.

Като допълнителна промоция за рекламодателите, компанията на Мърдок „Нюс Корпорейшън” предлага и реклами на цяла страница в таблоида „Ню Йорк Поуст”.

Целта на собственика Рупърт Мърдок е да привлече рекламодателите на „Ню Йорк Таймс” и да ги задържи в своите медии, разкри редакторът на „Уол Стрийт Джърнал” Робърт Томпсън. От „Ню Йорк Таймс” заявиха, че няма да отвърнат на рекламния удар на Мърдок и вярват, че ще задържат лоялните компании, които рекламират на техните страници.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Урсула фон дер Лайен ще се срещне с Тръмп по искане на Зеленски
Бразилският президент отправи нестандартно послание до Доналд Тръмп
Хакан Фидан обсъди срещата в Аляска и войната в Украйна с руския и украинския си колега
Александър Вучич обяви нови икономически мерки срещу хиперинфлацията в Сърбия
Додик: Получих обещание от САЩ, че отношението към Босна и Република Сръбска ще се промени
"Инвестопедия": Между 800 000 и 850 000 души в света са собственици на поне един биткойн
Преговорите за глобален договор за пластмасата се провалиха