Медиите на Мърдок в рекламна война с „Ню Йорк Таймс”

Медиите на Мърдок в рекламна война с „Ню Йорк Таймс”

Американският милиардер Рупърт Мърдок се опитва да отмъкне рекламодатели от „Ню Йорк Таймс” с дъмпингови оферти за реклама в собствения си вестник „Уол Стрийт Джърнал”. Мърдок предлага една рекламна страница на цена от 19 000 долара. Тарифата е революционно по-ниска от обичайните 80 – 90 000 долара за страница в останалите вестници, предаде „Ройтерс”.

Като допълнителна промоция за рекламодателите, компанията на Мърдок „Нюс Корпорейшън” предлага и реклами на цяла страница в таблоида „Ню Йорк Поуст”.

Целта на собственика Рупърт Мърдок е да привлече рекламодателите на „Ню Йорк Таймс” и да ги задържи в своите медии, разкри редакторът на „Уол Стрийт Джърнал” Робърт Томпсън. От „Ню Йорк Таймс” заявиха, че няма да отвърнат на рекламния удар на Мърдок и вярват, че ще задържат лоялните компании, които рекламират на техните страници.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара