Недоволството популяризира марките
Присъствието на двата медийни гиганта – BBC и BET тази седмица в „Топ 10 на най-разпространяваните марки в Twitter” (класация на сайта Advertising age и маркетинговият анализатор What the Trend) поражда интересния въпрос кога хората споделят мнения за търговски марки чрез Twitter.
Двете световни медии се наредиха сред водещите теми в социалната мрежа тези дни, като яхнаха вълната от недоволството на потребителите им. BBC е сред най-споделяните марки заради заявлението си, че ще закрие две от най-популярните си радиостанции и ще ореже бюджета си за онлайн услуги. Американската телевизия BET, която е основана от афроамериканец и пропагандира тази култура, разгневи привържениците си в Twitter заради променената си програма и това, че собствениците й са я продали на друг медиен играч – Viacom. „Направиха огромна грешка, като продадоха черен канал на бял собственик”, недоволстват хората в интернет.
Не, че фенската любов не популяризира любимите си марки в социалните мрежи, но сякаш потребителите са по-склонни да разпространяват новини за компаниите, когато са разочаровани от тях, завършва анализа на Advertising age.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.