Недоволството популяризира марките

Недоволството популяризира марките

Присъствието на двата медийни гиганта – BBC и BET тази седмица в „Топ 10 на най-разпространяваните марки в Twitter” (класация на сайта Advertising age и маркетинговият анализатор What the Trend) поражда интересния въпрос кога хората споделят мнения за търговски марки чрез Twitter.

Двете световни медии се наредиха сред водещите теми в социалната мрежа тези дни, като яхнаха вълната от недоволството на потребителите им. BBC е сред най-споделяните марки заради заявлението си, че ще закрие две от най-популярните си радиостанции и ще ореже бюджета си за онлайн услуги. Американската телевизия BET, която е основана от афроамериканец и пропагандира тази култура, разгневи привържениците си в Twitter заради променената си програма и това, че собствениците й са я продали на друг медиен играч – Viacom. „Направиха огромна грешка, като продадоха черен канал на бял собственик”, недоволстват хората в интернет.

Не, че фенската любов не популяризира любимите си марки в социалните мрежи, но сякаш потребителите са по-склонни да разпространяват новини за компаниите, когато са разочаровани от тях, завършва анализа на Advertising age. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Световните петролни компании съкращават работни места поради ниските цени на "черното злато"
Имение с отстъпка: Свалят 25 млн. долара от цената на бившия дом на Рики Мартин
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
Данъчен проблем: Шефът на Ferrari ще полага една година общественополезен труд
Добрите екипи са по-важни от добрите идеи
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Цитат на деня
"Хитачи" открива нов завод за железопътни вагони на стойност 100 милиона долара близо до Вашингтон