„Walt Disney” стъпва на пазара на онлайн игрите

„Walt Disney” стъпва на пазара на онлайн игрите

След като американският гигант „Walt Disney” превзе пазара на видео игрите, сега хвърли око и на онлайн игрите като купи „Playdom”, съобщи „New York Times”.

Сделката е била на стойност от 763,2 млн. долара като 563,2 млн. ще бъдат платени веднага, а останалите 200 млн. ще бъдат предоставени при достигането на определени цели, които остават в тайна.

„Walt Disney” ще се пробва да стане лидер в производството на малките игри, които са много по-евтини и осигуряват достъп до огромен брой потребители.

„Playdom” е компания за производство на онлайн игри и продажба на виртуални стоки, свързани с тях. Компанията е третият по големина производител на игри за социалната мрежа на „Facebook”, като продуктите й се използват от 42 млн. души месечно.

Най-известната фирма за онлайн игри е „Zynga”. Нейни са най-известните игри в „Facebook”: „FarmVille”, „MafiaWars” и „ZyngaPoker”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
Удар по сериалите: Турция задържа 19 популярни актьори и певци по дело за наркотици
Данъчни реформи: Основателят на Revolut се премести от Великобритания в ОАЕ
Километрични опашки по бензиностациите и ограничения на покупките: Русия остава без гориво
Защо неподчинението е важно и как да го практикуваме?
Урсула фон дер Лайен: Русия иска да всее раздор в ЕС, трябва да отговорим с единство
Макрон търси нов премиер, който да сложи край на кризата във Франция