„Walt Disney” стъпва на пазара на онлайн игрите

„Walt Disney” стъпва на пазара на онлайн игрите

„Walt Disney” стъпва на пазара на онлайн игрите

След като американският гигант „Walt Disney” превзе пазара на видео игрите, сега хвърли око и на онлайн игрите като купи „Playdom”, съобщи „New York Times”.

Сделката е била на стойност от 763,2 млн. долара като 563,2 млн. ще бъдат платени веднага, а останалите 200 млн. ще бъдат предоставени при достигането на определени цели, които остават в тайна.

„Walt Disney” ще се пробва да стане лидер в производството на малките игри, които са много по-евтини и осигуряват достъп до огромен брой потребители.

„Playdom” е компания за производство на онлайн игри и продажба на виртуални стоки, свързани с тях. Компанията е третият по големина производител на игри за социалната мрежа на „Facebook”, като продуктите й се използват от 42 млн. души месечно.

Най-известната фирма за онлайн игри е „Zynga”. Нейни са най-известните игри в „Facebook”: „FarmVille”, „MafiaWars” и „ZyngaPoker”.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ