„Walt Disney” стъпва на пазара на онлайн игрите
След като американският гигант „Walt Disney” превзе пазара на видео игрите, сега хвърли око и на онлайн игрите като купи „Playdom”, съобщи „New York Times”.
Сделката е била на стойност от 763,2 млн. долара като 563,2 млн. ще бъдат платени веднага, а останалите 200 млн. ще бъдат предоставени при достигането на определени цели, които остават в тайна.
„Walt Disney” ще се пробва да стане лидер в производството на малките игри, които са много по-евтини и осигуряват достъп до огромен брой потребители.
„Playdom” е компания за производство на онлайн игри и продажба на виртуални стоки, свързани с тях. Компанията е третият по големина производител на игри за социалната мрежа на „Facebook”, като продуктите й се използват от 42 млн. души месечно.
Най-известната фирма за онлайн игри е „Zynga”. Нейни са най-известните игри в „Facebook”: „FarmVille”, „MafiaWars” и „ZyngaPoker”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.