Бизнес БРОЙ /// Мениджър 05/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Емоциономика
Как да накараш потребителя да предпочете твоя продукт, особено след като е известно, че решенията за покупки се вземат до голяма степен на подсъзнателно ниво?
Емоциономика

Как да накараш потребителя да предпочете твоя продукт, особено след като е известно, че решенията за покупки се вземат до голяма степен на подсъзнателно ниво?


Какво купуват потребителите – стоки, услуги или емоционални изживявания? Всъщност това, което могат да си купят, зависи много повече от това, което им се предлага на пазара, независимо от техните предпочитания и желание за избор. През годините потребители имаха късмета предлагането съществено да еволюира благодарение на достъпа до технологии и въвеждането на иновации. От перспективата на отделния бизнес, след като се достигне някакво ниво на стандартизация и насищане на пазара, следва спад в търсенето за нещата, които се предлагат от него, съответно намаляват печалбите му и дори самото му съществуване е застрашено. Има множество примери за това как производители на един вид стоки са преминали към производството и предлагането на нещо ново. Защото потребителите винаги искат нещо ново. Затова, след като индустриално-произведените стоки станаха малко или повече стандартизирани, а след тях същото се случи и с услугите, беше съвсем естествено бизнесите да преминат към следващото поле на конкуренцията – емоциите на потребителите. Така се стигна до предлагането на емоционални изживявания, защото да предлагаш само стока или услуга вече не е достатъчно.
Как да накараш потребителя ...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
икономика
емоции
икономика на емоциите
икономика на преживяванията