Бизнес БРОЙ /// Мениджър 06/2025

Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4

Икономиките устояват на политическите сътресения

Начинът, по който общуваме с потребителите, ще продължи да се променя много бързо, казва Майкъл Холм, управляващ директор за Diageo за Източна Европа

Икономиките устояват на политическите сътресения

Икономиките устояват на политическите сътресения

Начинът, по който общуваме с потребителите, ще продължи да се променя много бързо, казва Майкъл Холм, управляващ директор за Diageo за Източна Европа

Икономиките устояват на политическите сътресения
quotes
Diageo е глобален лидер с емблематични марки, но Източна Европа е специфичен и често подценяван регион. Какво е уникалното в бизнес управлението тук? За нас Източна Европа е изключително вълнуващ регион. Той се състои от много, но не големи държави, затова управляваме този пазар чрез дистрибутори. Имаме партньори като Avendi в България в целия регион. Бих казал, че това е много ефективен бизнес модел. От една страна, можем да внесем нашите разпознаваеми световни марки и нашия опит, от друга, работим с партньори, които познават местния пазар, познават клиентите, местната култура. Това е наистина интересен бизнес модел, който ни дава много възможности да наложим премиум международни марки и също така има голям потенциал за растеж. Според вас какво предопределя дали даден продукт ще е успешен на пазара в Източна Европа? Ние продаваме глобални марки. Ние не произвеждаме продукти, специално пригодени за определени региони. Потребителите също искат глобални, модерни марки. Затова не мисля, че е необходимо да проектираме продукти специално за страните от Източна Европа. Адаптацията към местните специфики се осъществява чрез рекламни послания, маркетинг и продажби в магазини и барове. Какви са...

Достигнахте максималния брой безплатни статии!

Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.

Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg