ArtVista БРОЙ /// Мениджър 05/24
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Силата на печата
95% от хората под 25 години четат списания, информират от Top Media Advertising
Силата на печата

95% от хората под 25 години четат списания, информират от Top Media Advertising


Изкуственият интелект пише новини и редактира текстове. Телевизионните водещи не са хора, а персонажи, генерирани от AI. За информационните агенции и сайтове, за които светкавичната реакция е от ключова роля, тази AI „журналистика“ е добре дошла.
На този фон печатните медии, особено профилираните периодични списания, остават последен пристан на качествената журналистика и публицистика, в които има остро перо, познаване на тематиката, аналитичност, умение да се чете между редовете, разполагане в по-обширен контекст, обща култура, поглед в бъдещето, визионерство… И не на последно място: талантът да се борави с думите.
Мит е, че младите хора не се интересуват от печат. Всъщност 95% от хората под 25 години четат списания, информират от Top Media Advertising. Когато съдържанието е ценно, младите поколения с удоволствие купуват печатни медии, като се наслаждават на преживяване на живо (хартията може да се докосне, помирише, разлисти), което е противовес на всичко виртуално.
Самият акт на докосване на хартията, наричано хаптична комуникация, оставя траен отпечатък в мозъка и отключва емоционална реакция. Всяко истинско преживяване има по-голям шанс да стане част от паметта (спомените) на потребителя. То...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
печат
печатни медии
читатели
технологии
иновации