Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Creative Bulgaria 2023
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Да прегърнем бъдещето: (р)еволюция в BTL маркетинга
В бъдеще рекламата ще включва все повече дигитални технологии и елементи, за да създаде преживявания, в които потребителят истински да се потопи
Да прегърнем бъдещето: (р)еволюция в BTL маркетинга

В бъдеще рекламата ще включва все повече дигитални технологии и елементи, за да създаде преживявания, в които потребителят истински да се потопи


„В дълбините на Космоса една лунна колония гордо носеше логото на Tullamore DEW, символ на празника и ирландския дух. Вълнението беше огромно с наближаването на първото по рода си парти на бранда на повърхността на Луната. Лунният пейзаж се трансформира в ослепителен килим от зеленина, окъпан в блясъка на Tullamore DEW. Астронавти и колонизатори, облечени в елегантни облекла, нетърпеливо се събираха под звездното небе, из което уискито се лееше и летеше свободно. Когато сложиха очилата си за виртуална реалност, царството на възможностите се разшири, отвеждайки гостите към омагьосани келтски пейзажи и легендарни сцени от ирландски пъбове. Радостен смях и келтски мелодии изпълниха лунната атмосфера, отразявайки духа на богатото наследство на Tullamore DEW. Това историческо парти на Tullamore DEW завинаги ще остане в историята на лунните празненства, където магията на Ирландия се преплете с чудесата на Космоса.“
Това, което току-що прочетохте, е един от първите ни експерименти да интегрираме изкуствен интелект в създаването на концепция за брандирано събитие на тема „Първото парти на Tullamore DEW на Луната“.
Историята на комуникационната агенция А ТЕАМ и Tullamore DEW започва преди 25 години. През този четвърт век аг...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
BTL индустрия
маркетинг
реклама
дигитализация
иновации