Специални издания СПЕЦИАЛНО ИЗДАНИЕ /// Жената е 2024
Списание МЕНИДЖЪР Ви предлага 4 безплатни статии от броя — 4 / 4
Емоцията е в сърцето на разказването на истории
Поля Александрова, ръководител „Корпоративни комуникации“, „Филип Морис България“
Емоцията е в сърцето на разказването на истории

Поля Александрова, ръководител „Корпоративни комуникации“, „Филип Морис България“


Да си представим, че можем да се придвижим напред във времето и да погледнем в 2035 г. Какви ще са ключовите промени в тютюневата индустрия?
2035 г. е далеч във времето, за да се направи точна прогноза. С мащабите, с които се развива нашата трансформация, бих могла да предположа, че ще сме още по-близо до реализирането на нашата визия за бъдеще без дим. Тя стартира преди повече от 15 години, когато компанията започна да инвестира в наука и технологии, разработвайки потенциално по-малко вредни алтернативи за пълнолетните пушачи, които иначе биха продължили да пушат. Откакто основната ни бездимна алтернатива излезе на световния пазар преди десет години, вече повече от 30 милиона пълнолетни пушачи по цял свят са преминали към нея, като 22 милиона от тях напълно са спрели цигарите. В България техният брой е над 400 хиляди.
Нетните приходи на „Филип Морис Интернешънъл“ от бездимни продукти са вече близо 40% от общите ни нетни приходи. Целите до 2030 г. са повече от две трети от тези продукти да сформират нетните приходи на глобално ниво. Найважната промяна, която целим, е да продължим да обогатяваме портфолиото си от бездимни продукти, така че все повече пълнолетни пушачи да имат информиран достъп до тя...
Достигнахте максималния брой безплатни статии!
Ако желаете да продължите с четенето влезте в своя акаунт.
Ако нямате регистриран акаунт може да си направите на ZinZin.bg
|
Ключови думи
Филип Морис България
бъдеще без дим
тютюнева индустрия