Кръстиха зала на щангиста Милен Добрев

С пълно единодушие общинските съветници в Пловдив приеха днес предложението една от спортните зали града да носи името на щангиста Милен Добрев, който почина през зимата от инфаркт.
Предложението бе внесено в местния парламент от Спортен клуб по вдигане на тежести „Марица“, които поискаха, залата откъдето Добрев е тръгнал за големия спорт да носи неговото име, съобщи „Дарик”.
Милен Добрев е роден в Пловдив на 28 февруари 1980 г. Той е последният олимпийски шампион на България във вдигането на тежести. Спечели титлата в категория до 94 кг на Олимпиадата в Атина през 2004 г.
Добрев е двукратен световен и европейски шампион. На два пъти попада в тройката на класацията Спортист на годината на България. Слага край на състезателната си кариера в навечерието на Олимпийските игри в Пекин през 2008 година след серия контузии.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Блумбърг: САЩ смекчават исканията си към Украйна в преговорите за сделката за минерали
Бизнес |Бизнес перспективи: Балкански еднорози - колко са стартъпите с оценка от над $1 млрд. в региона?
Компании |Пощите на Хонконг спират доставката на пратки в САЩ
Бизнес |Кой "за", кой "против": коментарите на политиците преди вота на недоверие
Политика |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Въпросът, който Джеф Безос обича да задава на интервю за работа
Мениджмънт |Цитат на деня
Цитат на деня |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.