“Левски” намалява децата в школите си

“Левски” намалява децата в школите си

“Левски” подема политика за намаляване на броя на децата в школите си за сметка на качеството и по-добрата подготовка за преливане в първия отбор, съобщава „24 часа“. Мерките засягат предимно базата на стадион “Раковски”, но промени се очакват и в настоящата стратегия за развитие на “Герена”. Това обяви членът на управителния съвет Николай Илиев след заседание на “синьото” ръководство.

Управата вчера изслуша плановете на шефовете на двете школи Станислав Ангелов и Даниел Боримиров.

“Някои неща от виждането на Станислав Ангелов смятам за нереални. 450 деца, които се занимават с футбол на стадион “Раковски”. Неговата визия е да станат около 800. Не виждам на каква база в момента могат да се развиват качества на толкова много деца. Бях на различни конференции на детско-юношески школи, включително на стадиона на “Арсенал”. Обикновено визията на тези отбори е да има около 180-200 деца в тези школи. Не виждам основа за развиване на тези 450 деца, а камо ли да станат 800-1000. Ако това е социална програма, е едно, но когато мислим добрите футболисти от база “Раковски” да отиват на “Герена”, това няма как да стане”, заяви Илиев.

Предстои и ново изслушване на Даниел Боримиров за целта в близко бъдеще да се произвеждат юноши като в недалечното минало, пише „24 часа“. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Нощни автобуси вече ще се движат до столичното летище "Васил Левски"
Макрон: Свободата в Европа е изправена пред най-голямата заплаха от Втората световна война насам
САЩ ще изпратят системи за противовъздушна отбрана "Пейтриът" на Украйна
Националното разузнаване на САЩ ще разсекрети документи за тактиката на „дълбоката държава“
Сблъсъци около „делото Епстийн“: Слухове пращат в оставка шефът на ФБР заради конфликт с главния прокурор
Биткойнът прескочи прага от 120 000 долара
Скандали: Македонският премиер обвини София в "опит за асимилация" и "инженерство на идентичността"