Трите думи на 2016 година
През последните 7 години превърнах в традиция практиката да измислям по 3 думи за предстоящите 12 месеца. Идеята е вдъхновена от Крис Брогън, главен изпълнителен директор на Owner Media Group, който постави началото й в социалните мрежи преди десетилетие. Според мен това упражнение е чудесен начин да се подготвим за Новата година.
Защо?
Трите думи са като морски фар, който ме напътства и да ми напомня за важните за мен неща. По-лесно ми е да запомня 3 думи, отколкото 5 или 7, но броят зависи от личните предпочитания на всеки.
Как?
Всичко започва с размисли над нещата, върху които работите и които искате да видят бял свят през следващата година. Това е вашият най-добър план за действие; намеренията ви, изразени в три думи, които ще ви държат фокусирани и здраво стъпили на земята и ще ви напомнят какви са вашите приоритети.
Моите 3 думи за 2016 са:
1. Любов
Както казва Тим Сандърс в книгата си Love is the Killer App, “любовта, приложена към бизнес среда, може лесно да преобрази работата ви, успеха ви и – най-важното – вас по начин, който да измести настоящия егоцентричен свят на бизнеса“. За мен любовта е свързана със страстта, една от основните човешки ценности, и ми напомня защо обичам това, което правя, и защо и за кого го правя. Тя насочва вниманието ми към единственото сигурно нещо в бъдещето – връзките. Освен това ме мотивира да полагам повече грижи за семейството си и взаимоотношенията си с него и другите важни хора в живота ми.
2. Майсторство
2016 е годината, през която искам да овладея няколко области, за да ускоря „повеждането на професията счетоводител към пълна трансформация“. Това означава, че трябва да усвоя иновациите и способността да предусещам бъдещите тенденции. Иновациите изискват дисциплина и концентрация, които са свързани с другата част от целта ми – да усъвършенствам постигането на непрестанен напредък в личен и организационен план. Усвояването изкуството на целеполагането и изпълнението на най-важните цели в 90-дневен срок.
3. Вяра
Вярата е свързана с увереността в собствените ни цели и стратегии, и способността да удържаме руля, за да не се отклоняваме от пътя, когато неизбежно се сблъскаме с буря. Винаги сме и ще продължаваме да създаваме своите визия, цел и стратегия съвместно с целия екип и борда на директорите. Благословени сме да се радваме на приноса на многото ни клиенти, стратегически партньори и приятели, които ни предоставят богат поглед към бъдещето. В комбинация с бъдещите тенденции, за които сме сигурни, че ще станат факт, вярата ни дава една стабилна основа, от която да тръгнем нагоре. Това е по-важно от всякога, когато финализираме промените в бизнес модела си за предстоящата година.
Кои са вашите думи за 2016 година?
Том Худ, президент и главен изпълнителен директор на Maryland Association of SPA и The Business Learning Institute, за LinkedIn.com
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.