5 ключови технологични тенденции през 2016

5 основни тенденции не само ще определят посоката на развитие на софтуерния сектор в глобален план през 2016 година, но и ще бъдат ключови за останалите индустрии, поставящи технологичния напредък в центъра на всички свои иновации. Прогнозата, която ги откроява, е на глобалната софтуерна компания Progress, част от която е Telerik. Ето кои ще бъдат те:
1. Дигитална трансформация на дневен ред
За да останат конкурентноспособни в ерата на мобилните технологии и социалните мрежи, организациите трябва да намерят нови начини за ангажиране на своите клиенти, които да отговарят на днешната дигитална реалност. Компаниите, които се стремят да бъдат няколко крачки пред конкурентите си, ще поставят потребителското преживяване в центъра на своята технологична стратегия. Модернизацията на приложенията и уебсайтовете, така че те да бъдат в крак с новите технологични стандарти и тенденции, е задължителен елемент за успеха на всяка организация. Уеб страниците вече не могат да изпълняват ролята на рекламен корпоративен билборд. Компаниите трябва да ги трансформират в интерактивен и динамичен източник на информация, базиран на софтуерни решения от последно поколение.
2. Големите обеми от данни (Big Data) стават мейнстрийм
Първият етап от навлизането на големите обеми от данни (Big Data) в бизнес процесите беше свързван със съхранение на данните, тяхната скалируемост и интеграция. През 2016 г. ще преминем към следващия още по-вълнуващ етап, в който големите обеми от данни ще станат достъпни за всички в организацията. Компаниите ще започнат да свързват Big Data не само с хранилища за съхранение на огромни масиви от информация, но и с маркетинг приложения за анализ на данните, които автоматично предоставят най-подходящото съдържание за потребителите и повишават нивото на ангажираност.
3. Дигитални асистенти за всеки и всичко
Приложенията за търсене и препоръки ще набират все по-голяма скорост през 2016 г. Важна тенденция ще бъде нарастващото използване на „умни“, интуитивни решения, работещи с контекстуални данни. Дигиталните асистенти и приложенията като Siri и Cortana, които предоставят информация и изпълняват задачи на база на гласови команди, също добиват все по-голяма популярност. Те ще навлязат бързо в ежедневието ни, превръщайки се в незаменим помощник както за крайните потребители, така и за бизнеса.
4. Персонализирано преживяване за всеки клиент
Маркетинг специалистите ще разполагат с богат арсенал от инструменти, с които да осигурят персонализирано потребителско преживяване в онлайн пространството. Като продължение на нарастващата тенденция за дигитална трансформация на бизнеса, все повече компании през 2016 г. ще внедрят технологии, които да свържат онлайн потребителите с най-релевантните продукти и послания - в подходящо за тях време и на всеки вид устройство. Така маркетинг специалистите ще имат възможност да предприемат много по-активен подход, въз основа на насоките на изкуствен интелект, който предлага най-добрите следващи действия за различните типове аудитории.
5. Единната дигитална стратегия надделява
През 2016 г. компаниите ще осъзнаят, че създаването на отделни стратегии за уеб и мобилните канали за комуникация вече е практика от миналото. За успеха на организациите днес са необходими обединен подход и дигитална стратегия, фокусирани изцяло върху клиента. Не бива информацията за потребителите да живее разделена в отделите за маркетинг, продажби и поддръжка на клиентите. Вместо това пълната информация за тях и потребителската им история трябва да се съхранява на едно място. През новата година основен акцент за компаниите ще бъде сливането на данните за клиентите от всички канали и екипи и изграждането на цялостна, ефективна дигитална стратегия.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
Свят |Тръмп обяви, че няма да има нови израелски удари срещу Катар
Свят |Милиони потребители са потенциално засегнати след кибератака срещу Gucci, Balenciaga и Alexander McQueen
Бизнес |Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа
ПР и събития | Advertorial |Технополис започва да приема предварителни поръчки за новите модели iPhone 17
Технологии | Advertorial |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Хороскоп |5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Техники за успех |Израел започна сухопътно настъпление в град Газа
Свят |Япония е на първо място по дял на възрастните хора в страните с население над 40 милиона
Свят |На днешната дата, 16 септември. Рождениците днес
На днешната дата |Тръмп подписа указ за разполагане на Националната гвардия в Мемфис
Свят |Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Свят |Времето: Сутринта мъгливо, следобед - слънчево
България |ADVERTORIAL

Първата голяма конференция за финансова независимост на жените в България From Zero To Hero събира широка институционална подкрепа

Партньорът на Microsoft за 2024 г. Noventiq Bulgaria със събитие за AI агенти и киберсигурност на 25 септември в София

Коментари
Няма въведени кометари.