Disney задмина Netflix като най-голямата стрийминг компания

Ако ръстът на абонатите на Disney+ е някаква индикация, слуховете, че глобалният стрийминг пазар е близо до насищане, се оказаха неверни.
В сряда Walt Disney Company съобщи, че общият брой абонати на стрийминг платформата Disney+ е нараснал до 152,1 милиона през третото фискално тримесечие, което е повече от 147-те милиона, прогнозирани от анализатори, според StreetAccount.
В края на третото фискално тримесечие Hulu е имал 46,2 милиона абонати, а ESPN+ е достигнал 22,8 млн.. Взети заедно Hulu, ESPN+ и Disney+, които са собственост на Walt Disney Company (мажоритарен собственик в случаите със ESPN и Hulu), имат над 221 млн. абонати за стрийминг. Netflix, който е дългогодишен лидер в пространството за стрийминг, има 220 милиона абонати, според най-скорошните данни.
Акциите на Disney поскъпнаха с повече от 6% в следборсовата търговия на фона на новината.
Стрийминг секторът премина през сътресения през последните седмици, след като Netflix отчете нов спад в абонатите, а Warner Bros. Discovery обяви промяна в стратегията за съдържание. Докато Netflix очаква ръстът на абонатите да се възстанови, несигурността накара анализаторите и инвеститорите да се чудят какво крие бъдещето за по-широката индустрия.
Също в сряда компанията разкри нова ценова структура, която включва поддържан с реклами абонаментен план за Disney+ като част от усилията да направи бизнеса си за стрийминг печеливш.
През третото фискално тримесечие Disney+, Hulu и ESPN+ донесоха загуба от общо 1,1 млрд. долара на компанията, отразявайки по-високата цена на съдържанието в услугите. Средните приходи на Disney от потребител за Disney+ също са намалели с 5% през тримесечието в САЩ и Канада поради ръст на клиентите, които приемат по-евтини мултипродуктови предложения.
От 8 декември в САЩ абонаментният план за Disney+ с реклами ще струва $7,99 на месец, каквато е цената в момента цената на Disney+ без реклами. Цената на Disney+ без реклами ще се повиши с 38% до $10,99 — увеличение с $3 на месец.
В допълнение, Disney понижи прогнозата си за 2024 г. за Disney+ от 245 млн. абонати на 215 мнл. Абонати.
Като цяло, Disney публикува по-добри от очакваните финансови резултати за последното тримесечие. Компанията отчете печалба на акция от 1,09 долара и приходи от 21,5 млрд. долара, докато прогнозите бяха за печалба на акция от 0,96 долара и приходи от 20,96 млрд. долара, сочат данните на Refinitiv.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |Инвестиционната компания Bain Capital е подала оферта за купуване на веригата Costa Coffee
Компании |Само две търговски вериги са публикували цените си на сайта "Колко струва"
България |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Samsung и SK Hynix ще се включат в проекта Stargate на OpenAI
Технологии |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Принц Уилям става пилот на хеликоптер за спешна помощ
Маркетинг |Доларът задържа печалбите си въпреки новините
Коментари |Забавно е да правиш невъзможното: 20 велики цитата от Уолт Дисни
Техники за успех | Advertorial |УниКредит Булбанк е банка на годината
Финанси | Advertorial |Млада жена е починала след падане от хотел в Слънчев бряг
България | Advertorial |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.