Мъск се хвали с рекорден брой нови регистрации в Twitter

Мъск се хвали с рекорден брой нови регистрации в Twitter

Мъск се хвали с рекорден брой нови регистрации в Twitter

Главният изпълнителен директор на Twitter Илон Мъск се похвали с рекорден интерес към социалната мрежа, въпреки масовото оттегляне на рекламодатели и преминаването на потребители към други платформи поради опасения, свързани с модерацията на съдържание и с процеса по верификация, предава Ройтерс.

Мъск заяви, че новите регистрации в платформата са на „исторически връх“, като те са достигнали средно над 2 млн. на ден в седмицата до 16 ноември. Това е с 66% повече в сравнение със същата седмица на 2021 г., написа Мъск в публикация в Twitter през уикенда.

Той също така заяви, че минутите, които един активен потребител прекарва сред в Twitter, също са достигнали рекордно ниво. Към 13 ноември импресиите на речта на омразата са намалели спрямо октомври 2021 г.

Съобщенията за профили, имитиращи други, са нараснали по-рано този месец след пускането на абонаментната услуга Twitter Blue, казва Мъск.

Мъск, който освен Tesl управлява и авиокосмическата компания SpaceX, стартъпа Neuralink и фирмата за изграждане тунели Boring Company, каза, че закупуването на Twitter ще ускори амбицията му да създаде „приложение за всичко“, наречено X.

„Twitter 2.0 The Everything App“ на Мъск ще има функции като криптирани директни съобщения (DM), туитове в дълга форма и разплащателни услуги.

В друга публикация в социалната мрежа в неделя Мъск каза, че вижда „път към това как Twitter да надхвърли милиард месечни потребители за 12 до 18 месеца".

Рекламодатели в Twitter, включително големи компании като General Motors, Mondelez International, Volkswagen AG, спряха да се рекламират в платформата, след като Мъск пое управлението.

Шефът на заяви, че Twitter е преживял „огромен спад в приходите“ от оттеглянето на рекламодателите, обвинявайки коалиция от групи за граждански права, че притискат водещите рекламодатели на платформата да предприемат действия, ако той не гарантира, че модерирането на съдържанието ще бъде запазено.

Активистите призовават рекламодателите на Twitter да излязат с изявления за изтегляне на рекламите си от платформата, след като Мъск премахна отблокира профила на бившия президент на САЩ Доналд Тръмп.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ