Facebook ще завърши пълната си трансформация в Meta на 9 юни

Технологичният гигант Metа е на път да се раздели завинаги със старото си корпоративно име, пише Си Ен Би Си.
Компанията майка на Facebook обяви, че ще промени символа си на фондовата борса на „МЕTA” преди началото на търговската сесия на 9 юни.
Facebook се ребрандира на Meta през октомври 2021 г., като тогава компанията заяви, че новото име отразява амбициите й извън сектора на социалните мрежи. Фокусът на главния изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг е върху изграждането на т.нар. метавселена – виртуален свят, в който хората могат да работят и играят посредством аватари.
По това време Meta заяви, че ще промени борсовия си символ на „MVRS“ от 1 декември. В края на ноември компанията заяви, че отлага промяната за първото тримесечие на 2022 г.
Оттогава насам Roundhill Investments, която използва симовола „META“ за своя Roundhill Ball Metaverse ETF, обяви, че ще се откаже от него и това отвори възможност на Meta да вземе символа.
От Meta посочиха, че от акционерите не се изискват никакви действия във връзка с промяната на символа.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |Джо Байдън и Камила Харис влязоха в сблъсък на тема здравеопазване в дебат на демократите
Политика |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |MEGGLE затваря производството си в България
Бизнес | Advertorial |7 от най-сладките клипчета с кучета
Маркетинг |Бизнес притча за Хронос и Кайрос
Маркетинг | Advertorial |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.