Българите – най-активни в използването на социални мрежи в Европа
Българите са на първо място в Европа по използване на технологиите за достъп до социалните мрежи, сочат данни от годишното изследване на Samsung Techonomic Index, което предлага цялостен поглед върху поведението и нагласите на 18 000 европейски потребители към технологиите.
95% от анкетираните българи посочват, че използват своите мобилни телефони, PC/лаптоп и таблети за достъп до имейл, което е и най-популярната причина за европейците – 94%.
Бързият интернет и широкото разпространение на мобилните телефони, са сред основните причини за популяризацията на социалните мрежи у нас. Очаквано за България общият процент е най-висок при потребителите на възраст 16-24 години и почти равен при мъже (75%) и жени (78%), констатират от Samsung.
92% от българите използват технологичните си устройства за достъп до социални мрежи, срещу 75% средно за Европа. 74% от българите, участвали в изследването използват технологичните си устройства за правене, разглеждане или публикуване на снимки, като средно за Европа това е любимо занимание за 51% от анкетираните. 47% от българите използват технологичните си устройства за заснемане или публикуване на видео, срещу 25% от европейците.
Една от основните дейности при използването на технологичните устройства е комуникацията и 77% от българите използват своите мобилни телефони, PC/лаптопи и таблети за изпращане или получаване на текстови съобщения. Също толкова са и българите, които използват устройствата си за извършване на интернет или видео обаждания, като отново изпреварваме значително европейците, при които този процент е едва 42%, за сметка на 81%, които използват устройствата си за изпращане или получаване на текстови съобщения.
„С широкото разпространение на технологиите все повече се увеличават и дейностите, за които ги използваме в своето ежедневие. Социалните мрежи постепенно се превръщат в основен канал за комуникация, споделяне, изразяване на мнение, а влиянието им върху живота ни непрекъснато расте“, коментира Христофор Петков, Samsung Electronics Bulgaria.
Ключови думи
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.