10 типични фрази, предвещаващи краха на една компания
Дума дупка не прави, но може да срине проспериращ бизнес. В това са убедени редакторите от H&F, които са анализирали стотици изявления, речи и интервюта на предприемачи от цял свят и са отсели от тях Топ 10 на характерните фрази, предвещаващи края на една компания.
1. „Струва ми се отлична идеята да продадем 50% от компанията. Ще получим свежи средства, нови възможности, красив офис в центъра.”
2. „Той имаше собствен бизнес през 90-те – автомивка, после – автосервиз, след това се захвана с търговия с компютри. Мисля, че наистина намерихме опитен партньор.”
3. „Това е един от най-търсените специалисти на пазара. Да, заплатата му е равна на половината от нашата печалба, но той ще повиши продажбите ни!”
4. „Листване на борсата колкото се може по-скоро трябва да е основната ни цел!”
5. „Време е да излезем от уютната ниша и да се диверсифицираме, ако искаме да станем силна компания.”
6. „Няма да се справим сами с ребрандирането и смяната на концепцията, трябва да наемем консултанти от първите три най-добри в тази област!”
7. „Защо трябва да искаме предплащане? Ние имаме доверие в нашите клиенти и партньори?”
8. „Мисля, че е дошло време да се оптимизират разходите за данъци.”
9. „Дайте да се включим активно в държавни търгове.”
10. „Като инвеститор, вие поругахте смисъла на нашите договорености. Запазваме си правото да се обърнем към съда!”
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.