Commetric с нов изпълнителен директор
Международната компания за business intelligence и медийни анализи Commetric обяви официално назначението на нов изпълнителен директор - Дийтмар Уолтър. Той встъпи в длъжност на 3 февруари и прекара първитe си работни дни в основното седалище на Commetric в София, България. Уолтър се присъединява към екипа, за да ускори процеса на растеж и развитие.
Доскоро вицепрезидент на компанията за проучвания и анализ на интернет пазара Global Market Insite (GMI), придобита от WPP Group, Уолтър има в професионалната си биография още мениджърски позиции в технологични start-up-и, както и в престижни международни корпорации, като Gartner, Maritz, 42 Inc и др.
Уолтъ допълва наскоро укрепения борд на директорите в Commetric, съставен от председателя и съосновател на компанията Кристофър Солхайм, бившия директор на Factiva/Dow-Jones Крис Шоу, съоснователя Тони Бърджис-Уеб (бивш маркетинг директор на Hill & Knowlton) и Марк Фърт (PricewaterhouseCoopers), който се присъедини към Commetric като финансов директор през 2013-а.
Commetric е основана през 2005-а година, като през последните години компанията осъществява бърз растеж, работейки с глобални клиенти, като Coca-Cola, Samsung и Verizon. За всички тях тя предлага персонализирани анализи на традиционни и социални медии. Изключителният анализаторски екип на компанията е базиран в София, където работи с патентован софтуер за обработка на естествени езици, който позволява анализи и визуализация на информация, извлечена от неструктурирани бази данни. Търговските офиси на Commetric пък са разположени във Великобритания, САЩ, Близкия Изток и Азия. Само в последната година Commetric бе отличена с редица престижни награди, включително AMEC и Digital Impact Award.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.