Вдъхновяващи съвети от най-добрите бизнес лидери

Вдъхновяващи съвети от най-добрите бизнес лидери

На какво могат да ни научат за лидерството най-големите шефове в глобален мащаб? През последните 18 месеца програмата на LinkedIn „Influencers” проучи серия статии на главни изпълнителни директори от някои от най-големите компании в света като Ричард Брансън и Майкъл Блумбърг. Ето какво откри тя за вас:

  • Ако не се забавлявате, вършите работата си погрешно. Ако ставате сутрин с усещането, че ви предстоят досадни задачи, е време да опитате нещо ново.

Ричард Брансън, Virgin Group

  • Трудно е бързо да станеш след провала и да продължиш напред. Колкото по-бързо го направите обаче, толкова по-големи са шансовете ви за успех.

Бети Лиу, Bloomberg и ABC

  • Понякога не знаете кога ще откриете истински талантливи служители. Струва си да държите очите и ушите си отворени, дори в най-трудните моменти и на най-невероятните места.

 Джеф Уайнър, изпълнителен директор на LinkedIn

  • Не всички успяват да реализират напълно потенциала си. Всички обаче имат тази възможност. Разликата е в това по какъв начин вие самите успявате да извадите най-доброто от другите.

 Тони Фернандес, изпълнителен директор на Air Asia

  • Лидерите вадят най-доброто от другите, но най-успешните лидери отиват дори по-далеч – те създават с тях трайни емоционални връзки.

     Дипак Чопра, писател

  • Според мен отговорност на лидера е да постави под въпрос нормите и установените процеси. Да поема обмислени рискове и да надскача ограниченията, за да не изпадне бизнесът му в застой и да загуби своята актуалност.

     Алекс Мали, изпълнителен директор на CPA Australia

  • Смелост и скромност – просто ги изпробвайте за себе си и ако на някого хрумне по-добра идея, кажете – благодаря Ви, тази идея е по-добра!

    Джим Йон Ким, президент на Световната банка

  • Трябва да имате добра преценка за бизнеса и да ръководите със страст и цел, като в същото време не се страхувате да запретнете ръкави и да работите рамо до рамо с хората си всеки ден.

  Клара Ши, изпълнителен директор на Hearsay

  • Действайте с ясна визия и цел; ръководете смело и убедено; бъдете маниаци по отношение на клиентите, иновациите и създаването на страхотен продукт.

   Джон Донахю, eBay Inc.

  • Най-пълната истина се ражда от най-ниските нива на организацията ви.

    Дейвид Маркъс, президент на PayPal

  • Отнасяйте се към служителите си, като че ли са акционери в бизнеса ви. Интересувайте се от тях лично, като признавате, че са истински хора с истински проблеми.

   Майкъл Андрю, KPMG

  • Лошата комуникация не само вреди на сътрудничеството и резултатите в една компания, но неизменно се отразява и на външните операции.

  Мег Уитман, Hewlett Packard

  • Ваша работа е да комуникирате посланието си, ценностите си, нещата, които се случват правилно и които се провалят – отново и отново, и отново.

  Джак Уелч, бивш изпълнителен директор на GE

  • Ако се отнасяте по един и същи начин към успехите и провалите си – със скромност и критичен поглед, ще видите истинските си силни и слаби страни и ще можете да се промените и приспособите. Това е пътят към успеха.

  Хироши Микитани, Bakuten Inc.

  • Дръпнете се от пътя, дайте на хората си пространство да раждат нови идеи и награждавайте онези, които поемат рискове, като огласявате усилията им.

  Арне Сьоренсон, Marriott International

  • Късметът играе роля в успеха, но колкото по-здраво работите, толкова повече късмет имате. Каквото и да решите да правите, дори да не е работата на мечтите ви, винаги работете здраво... Сериозният труд създава нови възможности там, където CV-то ви се проваля.

  Майкъл Блумбърг, основател на Bloomberg L.P. и бивш кмет на Ню Йорк

  • Когато една компания има репутация, че работи честно, разходите й падат – доверието намалява времето, което прекарвате да се съмнявате в решенията си, да се тревожите и да спорите. Както и повечето други неща, бизнесът става по-добър, когато силите, похарчени за съмнения, страхове и подозрения, са по-малко.

  Джоел Питърсън, Jet Blue

  • Като лидер, вие трябва да разберете разликата между важната и маловажната работа.

  Дженифър Дълски, Change.org

  • Най-добрите лидери избягват „груповото мислене”. Вместо това те търсят предизвикателствата през нови гледни точки и от различни перспективи.

 Джеф Имелт, GE

CNN

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ