Две поколения в една фирма

Съвсем не е необичайно в един екип да има повече от едно поколения. Разнообразието на хората може да бъде много полезно, но понякога и много трудно за управление.
Ето два съвета за оптимизиране и използването на тези различия в екипа от Harvard Business Review:
Открито обсъждане на очакванията. Една и съща ситуация може да изглежда много различна за отделните поколения. Бъдете обективни към различни очаквания и предпочитания, както, разбира се, и към своите собствени пристрастия.
Създайте си ситуационни норми. Не бързайте да определяте гледните точки като правилни или не. Работата в екип трябва да създаде ясни норми как групата ще работи заедно и да гарантира, че всеки разбира тези норми.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |Financial Times: Компаниите на Мъск преживяват силно текучество на управленски и инженерен персонал
Компании |МААЕ: Няма непосредствена опасност за Запорожката АЕЦ
Свят |МРРБ към Терзиев: За трите забавени проекта са констатирани нередности в документите
Политика |Планината на седемте цвята: Перуанската звезда на Instagram
Любопитно |Бойко Борисов предлага да се закрие ДАИ
Политика |България започва нов сондаж за природен газ в Черно море
Политика |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |От 8 октомври ще санкционират търговците, които вдигат цените необосновано
България |Зеленски: Положението в Запорожката АЕЦ е критично
Свят |Обратно изтичане на мозъци: 85 известни учени от САЩ са се преместили на работа в Китай от 2024 г.
Свят |Едно от пет работни места в туризма ще останат незаети в Европа през следващото десетилетие
Свят |Федералното правителството на САЩ спря работа
Политика |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.