Ричард Брансън: В битката с акули търсете пазари, където потребителите не са доволни от основния играч

Ричард Брансън: В битката с акули търсете пазари, където потребителите не са доволни от основния играч

Ричард Брансън: В битката с акули търсете пазари, където потребителите не са доволни от основния играч

Въпрос: Какво трябва да направи нов играч, за да се справи на пазар пълен с акули?

Герда Стокман, Латвия

 

Отговор: Новият бизнес трябва да бъде добре обмислен и да има ясна услуга, продукт или план. Още в началото трябва да можете да покажете видима разлика от акулите на пазара. И по най-добрия начин да отправите посланието си до потенциалните клиенти.

Във „Върджин” търсим пазари, на които потребителите не са добре обслужвани от основния играч и на които можем да предложим различни и ценово приемливи услуги или продукт.

Авиокомпанията ни е точен пример за това как можеш да плуваш сред акули. Погледнете „Върджин атлантик”, „Върджин блу” и „Върджин Америка”. Всички се изправиха срещу много по-големи от тях конкуренти и се справят добре. Трите компании „Върджин” имат страхотни продукти, дръзки реклами и лоялни клиенти.

„Върджин Америка” бе обявена два пъти за „Най-добра вътрешна авиокомпания” от читателите на списанието „Конд наст травелър”, благодарение на модерните самотели, превъзходното обслужване и страхотните екипажи. Това е печеливша формула, която позволява на един нов играч да навлезе и да оцелее на силно конкурентни пазари.

 

© Всички права запазени, Richard Branson, New York Times Syndicate, 2010

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ