Ричард Брансън: В битката с акули търсете пазари, където потребителите не са доволни от основния играч

Ричард Брансън: В битката с акули търсете пазари, където потребителите не са доволни от основния играч

Въпрос: Какво трябва да направи нов играч, за да се справи на пазар пълен с акули?

Герда Стокман, Латвия

 

Отговор: Новият бизнес трябва да бъде добре обмислен и да има ясна услуга, продукт или план. Още в началото трябва да можете да покажете видима разлика от акулите на пазара. И по най-добрия начин да отправите посланието си до потенциалните клиенти.

Във „Върджин” търсим пазари, на които потребителите не са добре обслужвани от основния играч и на които можем да предложим различни и ценово приемливи услуги или продукт.

Авиокомпанията ни е точен пример за това как можеш да плуваш сред акули. Погледнете „Върджин атлантик”, „Върджин блу” и „Върджин Америка”. Всички се изправиха срещу много по-големи от тях конкуренти и се справят добре. Трите компании „Върджин” имат страхотни продукти, дръзки реклами и лоялни клиенти.

„Върджин Америка” бе обявена два пъти за „Най-добра вътрешна авиокомпания” от читателите на списанието „Конд наст травелър”, благодарение на модерните самотели, превъзходното обслужване и страхотните екипажи. Това е печеливша формула, която позволява на един нов играч да навлезе и да оцелее на силно конкурентни пазари.

 

© Всички права запазени, Richard Branson, New York Times Syndicate, 2010

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лаборатория за иновации отвори врати в Софийския университет
Руски изтребител опасно близо до разузнавателен самолет на САЩ над Черно море
Спасители помогнаха на неподвижен младеж да види залеза на Мусала
Сръбската обществена телевизия почти спря излъчване заради продължителна блокада
С между 6 и 9 лева по-високи сметки за газифицираните домакинствата от април
Holiday Heroes опаковаха и доставиха 5183 празнични пакети на семейства в нужда
Какъв цвят е името ви? Проверете и вижте какво говори за вас
Коучинг срещу професионалното прегряване