Кой цвят продава най-добре в интернет
 
                      Как влияе на продажбите в интернет визията на вашия сайт? Понякога, дори малките промени могат да се окажат от голямо значение, казва специалистът по маркетинг Дейвид Кар.
Като едно от силните доказателства в тази посока той сочи опита на старши мениджъра по маркетинг Бен Уил на сайта A Place for Mom. Само промяната на цвета на шрифта на страницата за обратна връзка вдигнала с над 6% числото на посетителите, които не само разглеждат сайта, но и си правят труда да попълнят анкетата – нещо, което е далеч по-трудно постижимо във виртуалния контакт с клиенти.
Всъщност, този пример е част от дълготрайна, но много резултатна стратегия на маркетинг-мениджъра Бен Уил. Преди да разпространи всяка, замислена от него промяна в сайта, той винаги я тества при малка група посетители. Системното провеждане на такива тестове в крайна сметка увеличило клиентите на сайта с 40%.
Какъв е номерът? Уил всъщност използва проверен във времето научен подход към маркетинга, известен като „тест А/Б”. Същността на метода е, че всеки работен вариант се проверява чрез реакциите и отношението на малка група посетители, а след това този, който е предизвикал най-голям интерес, се включва в окончателния дизайн.
Най-добре е тестовете да се провеждат на страниците, където отвеждат линкове от банери и рекламни послания, но са уместни и на всички други места, където очаквате от посетителите определени действия, съветват маркетолозите с опит. За анализирането на резултатите е добре да разполагате със статистически инструмент, който вече предлагат доста софтуерни компании по света. Така поне постъпва и нашият герой Бен Уил, който в крайна сметка установява, че за страниците с обратна връзка например най-подходящи са сигналните цветове.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Банките от еврозоната затягат достъпа до кредити поради търговски рискове, показва проучване на ЕЦБ
Финанси |Месечна прогноза: От -5 до +25 градуса през ноември
България |Как приливите създадоха първите градове?
Любопитно |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
 
						Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
 
						Отвъд клика: Защо лоялността, а не цената, е новото бойно поле в онлайн търговията?
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.