Който пие, зле мисли

Американските мениджъри избягват да назначават кандидати за работа, които пият алкохол. Те ги смятат за недостатъчно интелигентни, показват резултатите от изследване, цитирано от „Ройтерс”.
Учени от университетите в Мичиган и Пенсилвания проведоха проучване сред 610 мениджъри. То категорично установи, че шефовете в американските компании смятат пиячите за по-глупави. Проучването им беше представено по време на тазгодишната среща между бизнеса и изследователите на американския мениджмънт.
Интересното е, че те не отбелязват, че пиенето разваля дисциплината, атмосферата в офиса или че употребяващите дават лош пример. За тях пиенето показва липса на стил и интелигентност.
Напоследък има нова мода в интервютата за работа в САЩ - провеждат се на обяд в ресторант. Това е един вид тест - ако кандидатът си поръча вино той отпада от надпреварата.
Очевидно на алкохола в Щатите започва да се гледа като на пушенето в Европа - като белег за култура.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Икономическият растеж на Китай надмина очакванията, но митата замъгляват перспективите
Икономика |Nissan ще намали производството на най-популярния си в САЩ джип
Компании |Бизнес перспективи: Кои компании могат да бъдат засегнати от митата за чипове
Бизнес |Времето: Слънчево с максимални температури до 24 градуса
България |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.