Пет погрешни лидерски стратегии

Пет погрешни лидерски стратегии

Пет погрешни лидерски стратегии

При толкова много книги за лидерство, обучения, коучи и семинари наистина е странно защо бизнес лидерите продължават да допускат едни и същи, изненадващо често срещани грешки. Да, те са масово явление, но в същото време лесно могат да се преодолеят, твърдят от "Inc.com".

Ето описаните от изданието казуси и начините за разрешаването им:

1. Опитвате се да ръководите, преди да сте спечелили доверието на околните.

Хората ще ви следват, само ако смятат, че знаете какво правите. Доверието не се печели заради длъжност или позиция особено ако организационната структура е нова.

Решение: Сигурност, под формата на доверие, може да бъде спечелена с течение на времето. Ако сте успели веднъж, ще трябва да общувате ясно, защото успехът ви е все още актуален. Ако сте на работа, трябва да започнете да градите доверие между вас и служителите ви от нулата. На добър час!

2. Опитвате се да ръководите, преди да сте осъществили връзка със служителите.

Дори и да имат голяма доза доверие към вас, хората няма да следват вашия пример, ако не усещат личната връзка с вас. Ако сте мениджър, служителите може да се подчиняват на вашите заповеди, за да запазят работните си места, но няма да останат вдъхновени от вашите подходи.

Решение: Единственият начин да се изградят взаимоотношения е наистина да се грижите за тях като индивиди и често да демонстрирате искрено любопитство за техните идеи и работата, която вършат. Това отнема време, усилия и внимание, отдадено на един по един.

3. Имате непостоянна система от вярвания и ценности.

Противоречивите вярвания създават и противоречиво поведение. Това е почти невъзможно да накара хората, които имат корено различни вярвания от вашите, да приемат безрезервно вашите възгледи. Например, ако служителите се чувстват зле "за уикенда", вашето ръководство няма да ги вдъхнови да работят повече часове.

Решение: За съжаление, невъзможно е да промените вижданията на околните. В такъв случай, имате две възможности: 1) да замените вашите служители с такива, които споделят вашите убеждения или 2) да променят своите вярвания, за да сте в синхрон с подчинените ви.

4. Имате цели, които са несъвместими с персонала.

Лидерството е невъзможно, когато служители са с представата, че ще бъдете възнаградени само вие, без значение доколко заслугите са на подчинените ви. Това е така, защото ръководството е почти несъществуващо вътре в големите публично корпорации.

Решение: Ако искате да бъдете истински лидер, вие и вашите служители трябва да сте съвместими, да споделяте едни и същи планове, възможности за професионално развитие. трябва да споделяте с тях както рисковете, така и заслугите за постигнатото.

5. Грешен начин на общуване.

Ако комуникирате чрез думи, които вашите служители не разбират или се отнасяте с презрение към тях, те не могат и няма да ви следват. Инженерите, например, възприемат бърборенето на мениджърите като кречетало. По същия начин, технически, жаргонът отчуждава бизнес специалистите.

Решение: Използвайте речник и стил на комуникация, които са най-често срещани сред служителите ви, независимо от вашия естествен начин на мислене и писане. Мислете за това като изучаване на местния език, когато се преместите в чужда страна.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ