"Нисан" ядоса "Порше", "БМВ" и "Aуди"

Нисан ядоса Порше, БМВ и Aуди

"Нисан" ядоса "Порше", "БМВ" и "Aуди"

Оригинална идея за реклама на „Нисан” вбеси “Порше”, “БМВ” и “Aуди” в навечерието на Фестивала на скоростта в „Гудууд”, Англия.

Спорът е за нестандартната партизанска рекламна тактика, която японската марка предприе за голямото събитие.

„Нисан” постави на няколко свои коли емблемите на немските автомобилни гиганти със серия от чертички до всяка една. Те отбелязват случаите, в които „Нисан” е спечелил надпревара срещу някой от конкурентите си на „Нюрбургринг".

Закачката веднага провокира „Порше”, които обявиха, че искат тяхното лого да бъде премахнато или ще започнат съдебни действия за нарушаване на авторското право. 

Това не е първият случай на заиграване между японските и немските компании. Част от настоящата рекламна кампания на „Нисан” включва огромен билборд върху лондонското 3D кино „Imax”, на който пише "Как да победим германците".

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Неизвестно за известните: Сладкарят Пиетро дава на света яйцата Kinder след гаф
Вратовръзката на Чарлз III на конференцията за климата - намек за разрешаването на спор между Лондон и Атина?
Уроци по мъдрост от Уорън Бъфет
На днешната дата, 2 декември. Рождениците днес
Ненаученият урок: Защо инвеститорите попадат в капана на технолегендите
Три урока от „Лабораторията за щастие“ на Харвард, които ще променят живота ви
12 кампании, въплъщаващи празничния дух на 2023 г.
McDonald's промени рецептата за Big Mac заради нарастващата конкуренция от други вериги