40 000 пътници ще бъдат засегнати от стачката на Brussels Airlines

40 000 пътници ще бъдат засегнати от стачката на Brussels Airlines

Екипажът и пилотите на Brussels Airlines обявиха от днес тридневна стачка. 315 полета, от които 38 на дълги разстояния ще бъдат отменени до събота, 25 юни, а 40 000 пътници няма да стигнат до желаната дестинация, съобщи The Brussels Times.

През трите стачни дни са планирани 533 полета, обслужващи 70 000 пътници, отбелязва в прессъобщението си Brussels Airlines . Авиокомпанията планира да изпълни само 40% от графика си, но това може да се промени в зависимост от участието на екипажа и пилотите в стачката.

От авиокомпанията заявиха, че се опитват да намерят алтернативни решения за отменените полети както в групата на Lufthansa, така и извън нея. Операторът предварително е информирал всички засегнати пасажери.

Националната стачка в понеделник доведе до отмяна на всички полети от летище Брюксел, тъй като отсъствието на стачкуващ персонал представлява заплаха за сигурността на операциите на летището.

Стачката е по инициатива на екипажи и пилоти, които са недоволни от влошаващи се условия на работа, големия брой пътуващи през летния сезон след отмяната на пандемичните ограничения. Работниците призовават ръководството да намали натоварването и да увеличи бюджета за обезщетения.

Персоналът на Ryanair също обяви за тридневна стачка от петък, 24 юни, до неделя, 26 юни. Очаква се това да окаже допълнително въздействие върху отмяната на полети.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?