Coca-Сola оглави рейтинга на най-скъпите марки в света

Coca-Сola оглави рейтинга на най-скъпите марки в света

Цената на търговската марка „Coca-Сola” е 70, 452 млрд. долара и това я изстрелва начело в рейтинга на стоте най-скъпи бранда в света, съставян от Interbrand. За година, марката „Coca-Сola” е поскъпнала с 2 %. Миналата година стойността й е била 68,7 миллиарда долларов.

На второ място, както и в миналогодишната класация е IBM. Марката е поскъпнала със 7% за година и вече се оценява на 64,727 млрд. долара.

Microsoft също запазва миналогодишната си позиция – трето място с оценка на марката 60,895 млрд. долара и ръст от 7%.

Първата петица допълват Google със стойност 47,8 млрд. долара и най-впечатляващ ръст за година от 36% и General Electric, оценен като марка на 42,808 млрд. долара и спад от 10%. General Electric е отстъпил едно място назад в новата класация, а Nokia, която в предишния рейтинг беше на пето място, е паднала до осма позиция. Специалистите на Interbrand са я оценили на 29,495 млрд. долара, което е с 15% по-малко от миналогодишните й резултати.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Кюрдската работническа партия (ПКК) изтегля силите си от Турция в Северен Ирак и призовава за законови мерки за мир
Румъния загуби €7 млрд. от Плана за възстановяване
Доналд Тръмп увеличава митата за канадски стоки с още 10 процента
Бразилия и САЩ започват търговски преговори след срещата между Лула и Тръмп в Малайзия
На гара, в музей, църква и затвор: нидерландците гласуват на уникални места
SoftBank одобри останалите 22,5 милиарда долара от инвестицията си в OpenAI
Учени: Има връзка между здравето на зъбите и риска от инсулт
Doritos организира телетон в стил 80-те за последния сезон на „Stranger Things“