12 хил. тона имитиращи продукти са произведени у нас през миналата година
12 хиляди тона имитиращи продукти са произведени от предприятията от хранително-вкусовия бранш у нас през миналата година. Това съобщи в ефира на bTV зам.-директорът на Българската агенция по безопасност на храните Галя Викьова.
Тези имитиращи продукти се продават обаче отделно в магазините, на отделни щандове. "Ние провеждаме редовно проверки, понякога с участието на неправителствени организации. Проби се вземат и в детски градини и училища, те се изследват. 195 проби на млечни продукти са направени например в магазините за миналата година и в две от тях са открити недекларирани немлечни мазнини", обясни Викьова.
Когато се храним в ресторант, или си купуваме примерно баничка, самият търговец е длъжен да уведоми клиента, че в ястието има имитиращи продукти. Същото се отнася и за хотелите - когато поднасяш закуска, трябва да обозначиш кое сирене е от краве мляко, и кое е имитиращ продукт, допълни ам.-директорът на БАБХ. По думите й, това се прави в много хотели.
Потребителят няма как да разпознае кое сирене в магазина е истинско. Затова е добре да купуваме само пакетиран продукт, добави тя.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.