Финанси
|Компании
|Енергетика
|Икономика
|Властите в САЩ проверяват дали водещи авиокомпании пазят стриктно личните данни на пътниците
 
                      Федералните власти в САЩ обявиха през тази седмица, че започват проверка как авиокомпаниите гарантират сигурността на личните данни на пътниците. Една от целите им е да установят дали авиопревозвачите не продават тези данни на други организации, предаде Асошиейтед прес.
Американското министерство на транспорта съобщи, че неговата проверка "ще се фокусира" върху 10-те най-големи авиокомпании в САЩ.
Ще бъде проучено как те събират, съхраняват и използват информацията за своите клиенти, пише БТА. "Клиентите на авиокомпаниите трябва да са сигурни, че личните им данни не се споделят неправомерно с други организации или че служители не злоупотребяват с тях", заяви американският министър на транспорта Пийт Бутиджидж.
Министерство на транспорта на САЩ посочи, че е изпратило писма до авиопревозвачите "Юнайтед еърлайнс" (United Airlines), "Делта еърлайнс" (Delta Air Lines), "Американ еърлайнс" (American Airlines), "Саутуест еърлайнс" (Southwest Airlines) "Аляска еърлайнс" (Alaska Airlines), "ДжетБлу" (JetBlue), "Спирит еърлайнс" (Spirit airlines), "Фронтиър еърлайнс" (Frontier Airlines), Хавайските авиолинии (Hawaiian Airlines) и "Алиджънт" (Allegiant).
От авиокомпаниите се изисква да обяснят какви процедури прилагат при събирането и използването на информация за пътниците, които летят с тях. Те трябва да акцентират върху практиките на "печалба от личните данни на пътниците и на таргетирани (насочени към определени групи потребители - бел. ред.) рекламни послания".
Авиопревозвачите трябва да уточнят и как предотвратяват "изтичането на данни от информационните си системи". Те трябва да посочат също дали са получавали оплаквания от свои служители или подизпълнители за случаи на неправилно използване на лична информация.
Американското транспортно министерство съобщи, че "нито отправя обвинения към някоя авиокомпания, нито се позовава на конкретни събития, които може да са станали причина за действията му".
Говорител на ведомството обяви, че се касае за "проактивна" мярка, чиято цел е да му помогне да определи какво е нужно, за да защити личните данни на тези, които ползват услугите на авиокомпаниите.
От своя страна браншовата организация на авиационния сектор в страната "Еърлайнс фор Америка" (Airlines for America) обяви, че "авиокомпаниите в САЩ приемат много сериозно защитата на личните данни на своите клиенти".
"Заради това авиокомпаниите са приели ясни правила и са въвели сигурни практики за защита на личните данни на своите клиенти. Те включват и (наличието на цифрова - бел. ред.) инфраструктура за киберсигурност", посочи говорителка на "Еърлайнс фор Америка".
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Как богатите увеличават глобалните вредни емисии, дори когато ги намаляват у дома
Свят |Как изглеждат бюрата на Стив Джобс, Бил Гейтс и Марк Зукърбърг?
Маркетинг | Advertorial |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |„Райкомерс Конструкшън“ — семейството с визия за бъдещето
Без банери |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.