"Бейлис" с вкус на шоколад и реклама за 10 млн. лири


Ирландският ликьор "Бейлис" излезе на пазара този месец с нов, шоколадов вкус, рекламиран в Западна Европа с кампания на обща стойност поне 10 милиона британски лири.

Новата напитка Chocolat Luxe е смесица от уникалния алкохолен крем на "Бейлис" и белгийски шоколад, посочва campaignlive.co.uk. Тя е създадена от Антъни Уилсън – главният майстор на ликьори на компанията собственик на бранда "Бейлис" Diageo. Бащата на Уилсън е един от създателите на вкуса "Бейлис".

Стартът на кампанията беше даден в Западна Европа този месец с телевизионна и видео реклама в изискан стил. ТВ спотът се асоциира с лукса и визията от филмите за Джеймс Бонд и показва силуета и лицето на жена, която се разтапя в бейлис. Той е дело на рекламна агенция 101 от Великобритания.

Същата 101 е обединила сили с R/GA, Лондон, за да създаде по-късно и онлайн видеото, наричано „течна алхимия – изкуството на Baileys Chocolat Luxe". Рекламата показва сложна механична инсталация, от която се излива перфектната чаша бейлис с вкус на шоколад.

Интернет потребители назовават инсталацията „машина на Руб Голдбърг” - нарицателно за прекалено сложно устройство, което върши много действия, за да реализира нещо, което може да бъде свършено по много по-прост начин. Тя действително е такава, но е красива и ефектна. Видеото с нея е рекламата, която избрахме да ви покажем днес.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Полша спря търговски трафик за 25 млрд. евро между ЕС и Китай със затварянето на границата с Беларус
Слънцето се "събужда" и НАСА не знае причината
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Над 127 млн. пътници е превозило столичното метро през 2024 г.
ChatGPT ще използва система за проверка на възрастта след смъртта на тийнейджър
Работна ръка под наем: устойчиво решение или временна мярка за икономиката?
Имате лош шеф? Ето как да се справите