Вземи си почивка, вземи таблет

Каква реклама би могла да се изработи, ако задачата бе да се популяризира сътрудничеството между един от най-големите технологични брандове в света и популярен шоколадов десерт?

Една реалити акция с минувачи на улицата, заснета във видео, би свършила добра работа. Това доказва рекламен експеримент за популяризиране на новата операционна система на Google Android - KitKat, кръстена на известното шоколадово блокче.

На случайни минувачи в Амстердам и Утрехт бе даден шанс да си спечелят нов таблет Nexus 7, само ако се съгласят да си починат и да седнат на импровизираната пейка, монтирана на билборд на улицата, на определена дата и след точен час. Идеята е на агенция JWT в холандската столица. 

Въпреки дъждовното време, мнозина са се съгласили да участват, показват кадрите. "По едно време ми предложиха 190 евро, за да напусна мястото си, но отказах. Възприех нещата като лично предизвикателство", разказва Карим – победител от Амстердам, цитиран от prexamples.com.

Мотото на кампанията е перифраза на известното "Вземи си почивка, вземи KitKat" ("Have a break, have a KitKat"), като името на KitKat в него е заместено с Nexus 7.

Бихте ли участвали в нещо подобно?

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Футболната легенда Дейвид Бекъм регистрира търговската си марка в Русия
Над 200 000 подписа събра петиция Дания да купи Калифорния в замяна на Гренландия
Ще оставя целият ад да се развихри: Тръмп постави ултиматум на „Хамас" за освобождаване на заложниците
Кой носи отговорност за мотивацията? Истината, която ще промени погледа ви върху лидерството
Най-мощният разузнавателен дрон в света се включва в учение на НАТО над България
Откриха в Албания най-голямото подземно термално езеро в света
Нетаняху: Войната в Газа ще започне отново, ако до събота не бъдат освободени заложници
Цитат на деня