Забавна американска реклама на застраховане


Човекът е не само архитект на собственото си щастие, но и причина за собственото си нещастие. Той често прави прибързани и глупави постъпки, които водят до проблеми и унищожават различни, ценни за него вещи.

Това е идеята на нова, забавна телевизионна реклама на застраховането. Видеото е изготвено от бостънската агенция "Хил Холидей" по поръчка на застрахователна компания "Либърти". Кадрите показват какви смешни и същевременно малко тъжни ситуации се получават от липсата на внимание и недостатъчно добрата преценка. Заключението е познато: Каквото си направиш сам, никой друг не може да ти стори.

Рекламата следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Маскираните провокатори не са лицето на протестиращите
Президентът призова: Оставка на кабинета и предсрочни избори
България на протест: Десетки хиляди изпълниха центъра на София и големите градове (ОБЗОР)
Бораут – тенденцията на работното място, която може да навреди на бизнеса ви
Д-р Стояна Нацева: Българката, която превръща човешката трансформация в стратегически ресурс за лидерство и бизнес
Швейцарците отхвърлиха предложения данък за свръхбогатите
На днешната дата, 2 декември. Рождениците днес
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството