Забавна американска реклама на застраховане


Човекът е не само архитект на собственото си щастие, но и причина за собственото си нещастие. Той често прави прибързани и глупави постъпки, които водят до проблеми и унищожават различни, ценни за него вещи.

Това е идеята на нова, забавна телевизионна реклама на застраховането. Видеото е изготвено от бостънската агенция "Хил Холидей" по поръчка на застрахователна компания "Либърти". Кадрите показват какви смешни и същевременно малко тъжни ситуации се получават от липсата на внимание и недостатъчно добрата преценка. Заключението е познато: Каквото си направиш сам, никой друг не може да ти стори.

Рекламата следва тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски: Украйна и съюзниците ѝ ще работят по план за прекратяване на огъня в следващите десет дни
Най-богатият човек Африка иска да създаде най-голямата рафинерия в света в Нигерия
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
На днешната дата, 27 октомври. Мишкин ден, имен ден празнува Нестор
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Проф. Ива Христова: Пикът на грипа се очаква в края на януари
Литва ще сваля контрабандните балони, идващи от Беларус
Икономиката все още ли е „в добро състояние“? Пет въпроса към ЕЦБ