Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Звездният рекламен клип на България ще се излъчва на "Оскарите"
Новият рекламен клип на България, с участието на Силвестър Сталоун, Джейсън Стейтъм, Салма Хайек, Антонио Бандерас и Ейдриън Броуди, ще се излъчва като промоклип преди представянето на българската кинопродукция, номинирана за „Оскар” в категорията за чуждоезичен филм – „Съдилището”.
„Най-ценното в този клип е, че такива звезди от такъв висок ранг приканват да се посети България и казват, че тя е страна, която на всяка цена трябва да се види. Клипът показва тяхното отношение към нас, което е изключително ценно”, заяви пред „Фокус” министърът на туризма Николина Ангелкова.
Тя посочи, че е изключително трудно такива звезди да бъдат накарани да кажат нещо подобно, ако не харесват страната ни и изтъкна положените усилия от страна на "Nu Boyana Film Studios" и на нейния изпълнителен директор Ярив Лернер.
„Министерството не е плащало никакви средства за този клип и именно за това е един от най-добрите примери за публично-частно партньорство, защото може да си представите колко скъпо струва и колко е трудно да убедиш всички тези актьори и техните продуценти да рекламират България”, уточни Ангелкова.
„Това е един прекрасен пример за публично-частно партньорство, в който ние рекламираме страната като кино дестинация, защото туризмът и киното са неразривно свързани”, допълни министърът.
„На база на публично-частно партньорство, което имаме с „Nu Boyana Film Studios" сме подготвили два клипа – единият е двуминутен, който показахме на пресконференцията и другият е 30-секунден спот, с който ще се рекламираме навсякъде, където е възможно и където тематиката позволява.
За различните видове продукции имаме различни имиджови клипове, с който да рекламираме страната. Те са разработени на база програми, свързани със европейски средства, но навсякъде, където имаме възможност, ще се рекламираме с 30-секундния спот”, каза ще Николина Ангелкова.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.