Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Имейли, които се превръщат в бизнес
Всеки маркетолог трябва да има здравословен страх от папките "Спам" на електронните пощи. В крайна сметка, ако имейлите ви попадат там, това означава само едно нещо: вашите целеви клиенти ви игнорират.
Все по-трудно е да се пишат емейли, които да се превръщат в бизнес, посочва в сп. Entrepreneur авторката Стефани Ман. Как можем да бъдем по-добри в имайл маркетинга през 2016 г.? Тя предлага няколко полезни препоръки. Ето какви са те:
1. Винаги пишете имейла си с цел. Толкова е простичко, колкото звучи. Ако нямате причина да изпращате даден имейл и сте търговец или представител на компания, тогава по-добре не пишете. Иначе си създавате сигурен начин потенциалните клиенти и партньори да ви пратят в "Спам" папката. Винаги имайте повод, когато се отправяте към таргет аудиторията си. Поводът може да бъде нова услуга, подобрен продукт, специална оферта, новини от индустрията, полезен съвет или стратегия, за която биха искали да чуят.
2. Споделяйте стойност в полето "Относно". Най-добре написаните думички в това поле са ясни, използва се конкретен и силен език и се предлага вълнуващо нещо на получателя - обещание, което е изпълнено при отварянето на имейла. Избягвайте грандиозните тъврдения, с които мотивирате хората да кликват, но заради които те се разочароват от прочетеното в имейла ви. Фокусирайте се върху писане на графи "Относно", които са персонализирани и отговарят на личния интерес на получателите. Написаното в "Относно" трябва да споделя стойност, като говори за специфична полза, която читателите ще имат от вас. Или за разрешаване на техен проблем. Ето и три примера:
- Предлагаме да помогнем, ако бързината на продажбите ви спада.
- Как да подобрите бизнес процесите си технологично през 2016 г.
- Полезни маркетингови инструменти за малкия бизнес.
3. Споменете нещо настоящо и лично. В наши дни е дори още по-лесно да изследваме публиката си. Ако изпращате имейли на нови евентуални клиенти, прекарайте 10-15 минути да ги проучите, преди да пишете. Използвайте сайтовете на тези компании, ако става дума за фирми. Или LinkedIn, ако става дума за хора. След това пригодете всеки свой имейл към получателя. Като включите мъничък детайл, свързан с фирмата или човека, ще създадете далеч по-голяма вероятност за обратен отговор. Ще покажете, че сте отделили от времето си да обърнете внимание с кого общувате - това се счита за знак за уважение от мнозина и ще ви отличи от останалите имейли. Общите изказвания, поздрави, липсата на лично отношение и липсата на говорене за настоящи процеси е абсолютен признак, че имейлите ви са за спам. Ако сте се срещали с представител на компанията или с лицето, на което пишете, по-рано, всеки детайл от тази среща, който си спомните, би бил за вас страхотно оръжие за въздействие.
4. Завършете с въпрос или мотивация за действие. Много имейли остават неотговорени, защото няма нищо в тях, което да изисква писането на отговор. Като завършите с влагане на такова нещо или с въпрос, ще увеличите вероятността от взаимодействие. Най-подходящите въпроси звучат честно, не притискат получателя, любезно зададени са и след тях следва "В случай, че желаете да разберете, моля свържете се с мен/нас".
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.