И Samsung с рекламен експеримент - в Цюрих


Големите марки продължават да финансират акции със случайни участници, проведени в големи градове, чиито видеозаписи впоследствие служат за "вирусна" реклама в мрежата. 

Пореден пример е забавен експеримент на германската агенция Heimat, организиран за Samsung на жп гарата в Цюрих.

Случайни минувачи на гарата се съгласиха да участват, като застанат пред умна машина, подобна на билборд, която трябваше да наблюдават продължително, без да отклоняват погледа си. Колкото по-дълго гледаха, толкова по-голяма отстъпка получаваха при покупка на новия смартфон Samsung Galaxy S4, който следи погледа на човека. Според правилата участниците са могли да получат безплатно телефон, ако успеят да не изместят вниманието си от екрана 60 минути.

От видеото се вижда, че идеята е събрала тълпа от наблюдатели и е предизвикала емоции. Ето го и записът. Той бе прегледан милион пъти в YouTube за няколко дни. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

През 2025 година изкуственият интелект ще изхвърли емисии въглероден диоксид колкото цял Ню Йорк
Lexus използва генеративен изкуствен интелект за нов празничен спот
Проруски хакери твърдят, че са извършили кибератака срещу Френската пощенска служба
На днешната дата, 25 декември. Рождество Христово, Коледа
Зеленски: Последният мирен план предвижда възможно изтегляне на Украйна от изтока
Венецуела обвинява САЩ в „изнудване“ за конфискуването на петролни танкери
САЩ отказаха визи на бивш еврокомисар и други лица заради правила в социалните мрежи
Хиляди хора се стичат към Витлеем, за да съживят коледния дух след 2 години война в Газа