Маркетинг кампания с дяволско бебе събира внимание в YouTube

Доста зловещ експеримент в Ню Йорк на американската филмова компания Fox жъне успех в YouTube с поне 20 милиона прегледа, откакто бе показан за първи път във видеопортала преди два дни. 

Кадрите отразяват шокиращ експеримент с минувачи по улиците на американския мегаполис. В него хората чуват плача на бебе и към тях се приближава детска количка. Те започват да се оглеждат притеснено и загрижено си задават въпроса къде са родителите, когато от количката изскача ужасно страшна роботизирана кукла на бебе, която им изкарва акъла. Всички реагират с писъци, крясъци и отдръпване назад. Освен да гледа ужасно страшно, отвратителното същество също плюе мляко и показва среден пръст на полицейски коли. То е кукла, която се контролира с дистанционно управление.

Кампанията е класически пример за “prankvertising” – маркетинг практика, в която се заснема пакост – някаква лоша шега с неподозирани хора, и след това се показва в YouTube. Публиката на YouTube обича да се забавлява с подобни клипове. Много от кампаниите от този род са обвинявани в това, че са нагласени, и че уж случайните хора, заснети в тях, са актьори. В тази обаче не може да се отрече, че се вижда известна доза непринуденост на реакциите. 

Видеото рекламира филма “Devil’s Due”. Сюжетът му разказва за млади съпрузи, които тъкмо са се оженили и очакват дете, когато се оказва, че жената – Саманта – е бременна с Антихриста. Лентата ще има премиера в САЩ този уикенд. Очаква се да направи добри резултати. BoxOffice.com прогнозира, че тя ще събере от премиерата си 6 млн. долара.

Ето го и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ