Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Пет съвета за успешна реклама от героя на Old Spice
Тази година поредица от реклами на козметичната марка Old Spice направиха продуктите й по-популярни от всякога. Причината е необикновената харизма на главния персонаж Исая Мустафа и забавният рекламен сюжет на клиповете, в които се появява.
Милиони потребители на YouTube гледаха мъжествения, гол до кръста Исая Мустафа, който обяснява с баритонов глас какъв се очаква да бъде съвременният мъж.
Рекламните клипове внедриха в разговорната реч в САЩ задължително продължение на популярния въпрос „Who is the man?”. Отговорът стана „The man, your man can smell like”.
Една от телевизионните реклами на Old Spice беше отличена с голямата награда Advertising Excellence на тазгодишното и 19-то поред издание на AICP Show. Това е нещо като аналог на филмовите Оскари в областта на рекламата.
Последната медийна кампания на добрата стара марка Old Spice безспорно може да послужи за пример, коментира американското сп. Entrepreneur.
За да има и вашата телевизионна кампания голям успех, също както тези на Old Spice, знайте, че силните страни на клиповете с Исая Мустафа са следните:
1. В тях видимо се акцентира на силното присъствие на един персонаж. Полезно е и се запомня. Затова, изберете за вашата марка подходящо лице, което изглежда добре, въплъщава външния вид и основните разбирания на кампанията и кара хората да мислят за него. Хуморът в сюжета е подходящ само за рекламирането на определени видове бизнес и в повечето случаи приляга на героите-мъже.
2. Направете активна кампания в социалните мрежи.
3. Помолете знаменитости и блогъри да коментират рекламата. Така ще получи по-голям публичен отзив.
4. Предложете лично общуване с героя. Така хората ще могат да се изявят и да потърсят обратна връзка. Дайте възможност на потребителите да зададат персоналния си въпрос към вашия герой (също както направиха Old Spice). След това публикувайте най-интересните въпроси и отговори в тази комуникация. Можете дори да направите статистика.
5. Направете рекламното си видео кратко и просто. Героят на Old Spice не се движи много-много в банята, не гледа другаде, освен в камерата, не губи време за номера. И залага на интимността. Той така и не си облича тениската, но това е тема на друга статия.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Цитат на деня
Цитат на деня |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Истински късмет: Рибар, търсещ червеи, се натъкна на монети от Средновековието
Любопитно |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |Учени направиха пробив в лечението на Алцхаймер
Наука и Здраве |Петролът на ОПЕК доближи 128 долара за барел
Бизнес | Advertorial |10 фрази, които интелигентните хора използват ежедневно
Техники за успех | Advertorial |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.