Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тайните на успешното рекламно видео
Видеото работи.
Както в политическия пиар, така и в маркетинга на търговските марки, визуалното съдържание и краткото и лесно за споделяно видео стават все по-силен инструмент за влияние и предаване на послания. Големите брандове по света разширяват перото в бюджета си за финансиране на качествени интернет клипове.
Как да се създаде видео, за което всички да заговорят? Има някои основни изисквания, посочва американското сп. Entrepreneur. Формулата е следната:
● Фокусирай се върху историята. Преди да опитате да бъдете оригинални, замислете се за съобщението. На какви проблеми компанията ви дава отговор? Какви са уникалните начини, с които го прави? „(Във видеото) повечето маркетолози се фокусират върху продукта, но е много по-интересно да се говори за проблема, който продуктът им може да разреши“, коментира Тим Уишър, който създава рекламно видеа за Cisco и е старши мениджър социални медии в компанията. Той съветва компаниите да разпознаят нуждите или болките на клиентите си и по някакъв начин да ги засегнат във видеоклипа.
● Дествайте ударно. Планирайте кратка и силна история в кадри. Максимум до 2 минути. Необходимо е да се започне с нещо ударно и интригуващо в първите 15 до 20 секунди. Ефективното онлайн съдържание изисква участие на зрителя. То трябва да мотивира потребителите да се придвижат в него напред. Както каза Ариана Хъфингтън в силна реч за MarketingProfs: :"Ако консумирате традиционна медия, я консумирате на дивана. Ако употребявате нова медия, вие дърпате юздите и сте на седлото на коня“. Най-важното: хората не биха споделили видео, което не искат да догледат до край.
● Бъдете неочаквани. Елементът на изненада задвижва процеса на споделяне и повишава разпознаваемостта на компанията. В създаването на видео съдържание е решаващ творческият и сценариен момент с леко драматизиране.
● Не забравяйте базисните правила. Всяко ефективно видео включва няколко задължително елемента: описателно заглавие, ключови думи и тагове, свързани с оптимизацията при търсене, призив за действие (какво искате да стоят хората, след като видят клипа ви?) и промоционален план с постове, които свързват видеото с определени социални мрежи. Поставете клипа си в сайтове за социално споделяне (като YouTube и Vimeo) и се уверете, че сте направили възможно вграждането му и споделянето му с всички възможности.
● И късмет. Колкото и да е трудно да го признаем, за да успее клип, създаден и поставен от маркетинга на дадена фирма, е необходима и голяма доза щастлив шанс. Късметът е силен двигател на онлайн успеха. Ако едно от 10 видеа обаче стане „вирусно“ и потребителите масово започнат да го гледат и споделят, усилията са си заслужавали.
По материал в сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.