„Да се влюбиш отново“ - един трогателен филм за хората и разводите


Това е една от 10-те най-добри реклами на 2014 г., според руските наблюдатели на Adme.ru.

Кампанията е социална. Финансирана е от Procter & Gamble за марката й продукти за коса Rejoice в Китай. Дело е на агенция Leo Burnett Хонконг.

Четириминутният уеб филм разказва трогателната история на млада двойка, която разтрогва брака си. Целта му е да се припомни за проблема с разводите в страната, където миналата година официално са се разделили с партньора си 6 милиона души. 

Историята е заснета в Хонконг от режисьора Дейвид Цуй, посочва creativity-online. Казва се "Прегръдки" и се разпространява под хаштага #вярвамотнововлюбовта, защото по думите на маркетинг мениджъра на P&G за Китай Терънс Лам, компанията смята, че колкото и да са сложни връзките, винаги има начин нещата да бъдат изгладени. Това виждане подкрепя марката Rejoice, посветена на гладкостта и любовта. 

Ето и филма. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Кристин Лагард припомня: Два месеца остават до присъединяването на България към еврозоната
Спадащите цени на панелите водят до глобален бум в соларната енергия - с изключение на САЩ
Турски криптоизмамник, осъден на над 11 000 години затвор, е открит мъртъв в килията си тази сутрин
Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Радев: България и Египет са отворили нова глава в отношенията си
Военният министър на САЩ пристига във Виетнам за преговори за военни доставки