Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook маркетинг инструменти, за които може би не знаете
Въпреки бума на новосъздадени социални мрежи, Facebook с нейните повече от 900 млн. потребителите остава най-големият маркетинг инструмент. Голям брой средни и малки фирми в Европа и САЩ, освен големите марки, вече се регистрираха. Собствениците на бизнеса им обаче често допускат грешката да установят някакво присъствие на марката в сайта, и след това да спрат да работят по него.
Facebook има предвид управителите на малкия бизнес и пуска за тях нови продукти и услуги. Това коментира за американското сп. Entrepreneur Сара Смит – директор на онлайн операциите в компанията на Марк Зукърбърг. 35-годишната Смит ръководи отдела по растеж на малкия бизнес в социалната мрежа, базиран в Остин, Тексас. Според нея най-важното нещо, което трябва да прави бизнеса, докато използва Facebook, е „да бъде истински“.
„Хората искат да чуват автентичната ви страна (в страницата ви от социалната мрежа) . Вашите клиенти вече са във Facebook, проверявайки снимки на приятелите си и видеоклипове с прохождането на племенницата ви. Освен това те са нетърпеливи да чуят историята на това какво наистина се случва във вашия бизнес“, казва тя.
По отношение на мерните единици, Сара Смит подчертава, че всички представители на марките във Facebook трябва да обръщат внимание на броя на хората, „които говорят за това“. ("People Talking About This"). Както и, естествено, на броя на феновете. Често трябва да се следят данните, в страницата Page Insights на административния панел на фен страницата на марката. Важно е да се разбере какъв тип публикации импонират на конкретната публика. И кое стимулира да прехвърля съобщенията на марката като „вирусно“. „В идеалния случай трябва да имате някакъв вид промоция, която кара потребителите да ви казват, че са разбрали за вас от Facebook, за да можете да свържете продажбите си с активността ви във Facebook”, допълва Смит. Тя разказва, че Page Insights е един от начините бизнесът да се снабди с безплатни изследвания на аудиторията си, от полза за маркетинга. „Използвайте го, за да откриете кои са клиентите ви, какъв вид публикации получават най-добър отговор от тях и как вашето рекламиране стимулира нови фенове, нови споделяния и нови инсталации на приложения“.
Освен това можете да харесате facebook.com/marketing страницата, за да получавате информация за най-новото от света на продуктите и съветите на Facebook. Отидете на facebook.com/classroom, за да проверите някои от най-новите виртуални семинари, които социалната мрежа тъкмо излъчи.
Кое е най-важното нещо, което един ръководител на бизнес трябва да знае, за да извлече максималното от рекламирането във Facebook?
Най-силната ви карта е таргетирането, което сайтът предлага. Хората поставят свои знаци „харесва ми“ и интересите си в техните Timeline дневници. Така, рекламодателите могат да се насочат към хора, за които е много вероятно, че ще бъдат заинтересовани да чуят какво има да каже бизнеса им. Ако управлявате магазинче за здравословни храни, например, можете да се насочите към хора в района си, които са обозначили себе си като вегетарианци. Можете и да открете широки категории като тези на групите жени, които очакват бебе, потребителите на iPhone във вашия район, ентусиастите на тема даден спорт и дори собствениците и управители на малък бизнес, които са обозначили себе си като такива.
Сигурно сте забелязали, вече беше въведена в началната страница и опцията Promoted Posts. От вашата страница можете да превърнете своите публикации в такива, обяснява още Смит. От Page Insights можете да разберете дали определена ваша информация получава добър отговор от феновете, след което можете да я промотирате в началната им страница бързо и лесно.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Венецуела прекрати енергийните си споразумения с Тринидад и Тобаго
Свят |Шефът на СТО за световната търговия след митата: Очуканa и насиненa, но все още на крака
Икономика |КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.