Германски студенти създадоха силна реклама за Johnnie Walker (видео)
"Скъпи братко". Така се казва този майсторски рекламен филм, създаден за марката уиски Johnnie Walker от двама студенти в немската Филмова акадения на Баден-Вюртемберг.
Видеото е счетание от майсторски заснети и монтирани кадри, които разказват за силната връзка между двама братя. В края му идва изненадващ момент. Той е една от причините проектът да печели висока оценка сред интернет потребители, академици в областта на маркетинга и сайта за реклама Adweek. Adweek представя интервю с един от двамата автори - Дориан Лебхерц. Другият се казва Даниел Тиц. "Искахме да създадем емоционален филм, който разказва историята на двама братя, които посещават местата от младостта си", казва Лебхерц.
Младите хора се надяват в бъдеше да се реализират успешно в рекламния бизнес в Германия. Ето и видеото им.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.